نصیرزاده: ۲ باشگاه تبریزی ساختار مجزا دارند / تخلف سرخابی‌ها ۴۰ ساله است

مدیرعامل باشگاه ماسین سازی گفت: ما و باشگاه تراکتورسازی ۲ ساختار و شناسه ملی مجزا داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره مالکیت مشترک این باشگاه و باشگاه تراکتورسازی گفت: ما ۲ ساختار و ۲ شناسه ملی مجزا داریم. همین موضوع برای باشگاه داماش هم بود و فیفا به آن‌ها نامه ارسال کرد و آن‌ها به فیفا اعلام کردند که ساختار مجزا دارند و فیفا هم این موضوع را پذیرفت. شما این دانش که یک فرد حقیقی و حقوقی نمی‌تواند ۲ تیم را داشته باشد اکنون به دست نیاوردید. تیم‌های استقلال و پرسپولیس ۴۰ سال است یک مالک دارند، پیکان، سایپا و ذوب‌آهن همین طور است.

نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا مالک استقلال و پرسپولیس هم امروز یک شال می‌اندازد و فردا یک شال دیگر، گفت: شما ۲ تومانی را رها کرده‌اید و ۲ ریالی را گرفته‌اید. این ویژگی در جا‌های دیگر هم هست، میکروفن‌هایتان را به جا‌های دیگر ببرید. ما زمانی بر سر همین موضوع با دستور مقامات بالا وحید امیری را به صورت رایگان از نفت مسجدسلیمان به نفت تهران دادیم. شما هم مانند ما بخش خصوصی هستید. آن‌ها تخلف‌شان زودتر ما بوده است. ۴۰ ساله است و برای ما شاید ۴ ماه رخ داده است. اطلاعات‌تان را کامل‌تر کنید. زمانی محل تغذیه ۲ باشگاه یکی باشد آن وقت زیر سئوال می‌رود. چرا تا به حال نرفته‌اید بگویید. چرا موضوع استقلال و پرسپولیس را نگفته‌اید.

او درباره حامی مالی ۲ باشگاه گفت: حامی‌های مالی به علت مسائل تبانی نباید مشابه باشند. من از شما می‌پرسم ابلاغیه مدیران عامل استقلال و پرسپولیس را چه کسی می‌دهد؟ میکروفن‌هایتان را آنجا ببرید.


بیشتر بخوانید: 

مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز


انتهای پیام/

اظهارات نصیرزاده درباره مالکیت مشترک باشگاه‌های تبریزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار