مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد؛

آغاز طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۴ اسفندماه در قم

گل فشان گفت:درطرح امداد و نجات نوروزی ۸۵ نفر پزشک، پرستار،امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌های حضور خواهند یافت و از ۲۴ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،دکتر محمد گل‌فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به حضور فعال جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات در روز‌های پایانی سال جاری و آغاز سال نو،گفت: در این راستا، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم همچون سنوات گذشته با استقرار ۱۶ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات در نقاط حادثه خیر استان قم، در امر امداد و نجات و همچنین درمان اضطراری ارائه خدمت خواهد کرد.

گل‌فشان تصریح کرد: همچنین یک فروند بالگرد و پست موقت امدادی در پایگاه ویژه امداد هوایی نیز در زمان اجرای طرح ملی به صورت کامل فعال خواهد بود تا در صورت بروز حوادث احتمالی از این ظرفیت برای امداد و نجات هوایی بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی ۸۵ نفر روز پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌های حضور خواهند یافت و این طرح از ۲۴ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اختصاص ۳ پست ویژه خواهران،افزود: همچنین با توجه به حضور گسترده زائران و مسافران نوروزی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، پست‌هایی ویژه امداد و نجات نیز در این اماکن مقدس راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در لحظه تحویل سال ۹۸ تدابیر ویژه با همکاری سایر دستگاه‌ها صورت گرفته است،بیان کرد: در این راستا ۷۰ نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان قم در لحظه تحویل سال جدید، پوشش امدادی اماکن مقدس همچون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران را به عهده دارند.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر استان قم در ۴۲ پست ثابت و سیار

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.