معاون هماهنگ کننده نیروی انسانی ناجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جنسیت در بکارگیری پلیس افتخاری اهمیتی ندارد

سردار تقوایی گفت: کار اصلی پلیس افتخاری در اصل توسعه نظم و امنیت پایدار است.

سردار علیرضا تقوایی معاون هماهنگ کننده نیروی انسانی ناجادر گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سازوکار و قوانین برای افرادی که در قالب پلیس افتخاری با ناجا همکاری می‌کنند، مشخص است.

وی در واکنش به تخلفات احتمالی و سوء استفاده برخی افراد در پوشش پلیس افتخاری گفت: در صورت تخلف این افراد با محرز شدن تخلفات ارتکابی پلیس‌های افتخاری، با این افراد برخورد خواهد شد.

سردار تقوایی تصریح کرد: ثبت نام و عضوگیری از هموطنان در قالب پلیس افتخاری در تمام استان‌های کشور در حال گسترش است، ناجا با توجه به فعالیت‌هایی که فرمانده انتظامی استان مربوطه در نظر دارد از پلیس افتخاری هر استان بهره خواهند برد.

معاون هماهنگ کننده نیروی انسانی ناجا تاکید کرد: برابر تبصره ۳ ماده ۲۳ قانون استخدام ناجا، کار اصلی پلیس افتخاری در اصل توسعه نظم و امنیت پایدار است.


بیشتر بخوانید: بکارگیری ۵۰۰ نفر از نیرو‌های پلیس افتخاری در طرح‌های نوروزی


وی افزود: به عنوان مثال سپاه پاسداران در حوزه‌های مربوطه خود از بسیج مردمی استفاده می‌کند، لذا پلیس افتخاری نیز مانند بسیج مردمی برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، در قالب ظرفیت‌های مردمی برای نیروی انتظامی عمل خواهد کرد.

سردار تقوایی خاطرنشان کرد: در پلیس افتخاری جنسیت برای ما ملاک نیست و از زن و مرد با توجه به توانایی‌های افراد در حوزه‌های مختلف بهره خواهیم برد و مقطع سنی برای ثبت نام نیز از ۱۰ سالگی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار