دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در هند

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در تورنمنتی در هند شرکت و ۲ بازی دوستانه برگزار کند.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در هندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۴۲ روز از شکست سه بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا  سپری شده، اما همچنان تکلیف جانشین کارلوس کی روش در این تیم مشخص نیست.

این درحالی است که مهدی تاج روز گذشته در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی اظهار داشت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال در حال طی کردن روند مشخصی هستیم و هیچکس توصیه تعجیل به فدراسیون فوتبال ندارد، اما تاخیر هم جایز نیست. یک فیفا دی در پیش داریم که قطعا با سرمربی جدید نخواهد بود و ممکن است این فرصت به لیگ داده شود تا فشار رو‌ی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برداشته شود.

با این اظهارات تاج بسیار بعید به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی پیش از نوروز ۹۸ انتخاب شود و به احتمال فراوان از سرمربی جدید و خارجی یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) بهار سال آینده رونمایی خواهد شد.

در چنین شرایطی شنیده می‌شود مسئولان فدراسیون فوتبال هند به ایرانی‌ها پیشنهاد داده اند تیر ماه سال جاری ۲ بازی دوستانه بین تیم ملی در هند برگزار شود و فدراسیون فوتبال ایران هم با پذیرفتن این پیشنهاد در تلاش است، موافقت باشگاه‌ها را برای اینکه بازیکنانشان را خارج از روز‌های "فیفا دی" در اختیار تیم ملی قرار بدهند، جلب کند.

حتی اخباری هم مبنی بر اینکه مهدی تاج و همکارانش در مذاکراتی که با گزینه‌های هدایت تیم ملی انجام داده اند به موضوع برگزاری بازی تدارکاتی اشاره کرده اند و باید دید سرانجام چه اتفاقی رخ خواهد داد.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کردند و حمیرا اسدی، مسئول امور بین الملل فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: این موضوع را باید از سازمان تیم‌های ملی جویا شوید و من در جریان نیستم، اما می‌توانم بگویم که هیچ مذاکره‌ای با فدراسیون فوتبال هند نداشته ایم.


بیشتر بخوانید: 

اسلامیان: نام برانکو و نکونام برای سرمربیگری تیم ملی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح نشده است 

زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

زمان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کی روش مشخص شد 


انتهای پیام/

اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران در هند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار