واحد صنفی متخلف در سروآباد به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سروآباد گفت: ۲۱ واحد صنفی متخلف در این شهرستان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،توانا میرزایی گفت: در راستای اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز ودر بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان سروآباد ۲۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی گران فروشی، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور، عدم درج قیمت، تقلب و عدم رعایت موارد بهداشتی را از عمده تخلفات این واحد‌های صنفی عنوان کرد.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت شهرستان سروآباد بیان کرد: بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان در راستای اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز با هدف ضرورت کنترل و نظارت بر قیمت‌ها و وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مرحله تامین توزیع تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

میرزایی با بیان اینکه هزار و ۷۵۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان سروآباد وجود دارد، افزود: بازرسان این اداره با همکاری سایر ارگان‌های ذیربط در گشت‌های نامحسوس ضمن پایش بازار، قیمت کالا‌ها را کنترل، متخلفان را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند.

وی در پایان  از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی سریعا با سامانه ۱۲۴ و یا شماره تماس ۳۴۸۲۲۳۳۲ اداره صنعت، معدن و تجارت سروآباد اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

شناسایی ۲۱ واحد صنفی متخلف در سروآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.