بریمانی گفت: یارانه ۸۰۰ مرکز شبانه روزی معلولان و سالمندان به صورت الکترونیکی پرداخت می‌شود.

افزایش اعتماد عمومی در اولویت سامانه شفافیت/ پرداخت الکترونیکی یارانه۸۰۰ مرکز شبانه روزی معلولان و سالمندانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا بریمانی رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور در نشست خبری که برای اعلام جزئیات سامانه‌های شفافیت و سامانه ناظر مرکز فرماندهی و کنترل سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال کشور امروز (دوشنبه ۲۰ اسفند ماه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور همواره خدمات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه سامانه شفافیت سازمان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ایجاد شده است، افزود: افزایش میزان اعتمادعمومی و سرمایه اجتماعی و ارتباط مستقیم با مردم در اولویت کار بوده است.

بریمانی ادامه داد: در سامانه اطلاعات ۴۰ هزار مرکز خدمات‌دولتی و غیر دولتی سازمان بهزیستی وجود دارد.

وی با بیان اینکه این سامانه چندی پیش راه اندازی شده بود، اما با حضور رئیس جمهور و مقام وزارت افتتاح شد، گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۴۶ هزار خانواده از مرکز اعتبار سازمان مستمری خود را به صورت الکترونیک دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور گفت: ۸۰۰ مرکز شبانه روزی معلولان و سالمندان در حال حاضر یارانه خود را به صورت الکترونیک دریافت می‌کنند.

در ادامه امیر محرابی معاون آمار و فناوری اطلاعات سازمان بهریستی اظهار کرد: ۱۸ هزار و ۵۰۰ قرارداد و تفاهم نامه سازمان بهزیستی در سامانه شفافیت بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات ۴ هزار و ۷۰۰ پیمانکار سازمان بهزیستی به تفکیک استان و شهرستان از طریق این سامانه قابل مشاهده است، گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته اطلاعات خیرین و داوطلبانی است که کمک‌های نقدی، غیر نقدی، کالایی و خدماتی را به سازمان بهزیستی انجام می‌دهند.

محرابی افزود: این اطلاعات با در نظر گرفتن ملاحظاتی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این سامانه در بخش دولتی سازمان مشغول فعالیت است، گفت: امید است در آینده نزدیک این سامانه بتواند در اختیار بخش غیر دولتی نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار