کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر از کشف ۲ کیلو گرم تریاک در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ در این شهرستان، خبرداد..

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور برقراری امنیت عمومی و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح برخورد با سوداگران مرگ و عاملان افیونی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازرسی از منزل وی ۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود:اعتیاد به مواد مخدر آفتی بر پیکر جوامع بشری است که قدرت تفکر، خلاقیت، توان و قدرت سازندگی را از انسان‌ها گرفته و بنیان خانواده، اعتقاد و باور‌های دینی آن‌ها را در معرض نابودی و از هم پاشیدگی قرار داده است.

وی با بیان اینکه خانواده مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر ایفا می‌کند از شهروندان خواست: برای ریشه کن کردن مواد مخدر در جامعه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

کشف مواد مخدر در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار