توزیع گوشت قرمز وارداتی در دو مرحله انجام می گیرد

معاون امور بازرگانی و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت:توزیع گوشت قرمز وارداتی در دو مرحله انجام می گیردکه مرحله اصلی شامل سرپرستان خانوار یارانه بگیری است که اطلاعات کامل آنها موجود است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسماعیل نادری معاون امور بازرگانی و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اظهار کرد: توزیع گوشت قرمز وارداتی در دو مرحله انجام می‌گیرد؛ مرحله اصلی شامل سرپرستان خانوار یارانه بگیری است که اطلاعات کامل آن‌ها موجود است.

وی افزود: بر این اساس افراد بدون صف بندی و انتظار می‌توانند به وسیله کارت یارانه خود، به خرید گوشت قرمز از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها اقدام کنند. البته اجرای این مرحله کمی زمان‌بر است و حداقل به ۲۰ روز زمان نیاز دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اضافه کرد: بنابراین قبل از اجرای این برنامه، یک مرحله دیگر انجام می‌گیرد که در آن، ستاد تنظیم بازار از امروز بر اساس اولویت و جامعه هدفی شامل کارگران، کارمندان، بازنشستگان و فرهنگیان به توزیع گوشت قرمز وارداتی به قیمت میانگین هر کیلو ۳۱ هزار تومان در شرکت‌های تعاونی پوشش دهنده این افراد و شرکت تعاونی روستایی اقدام کرده است.

نادری گفت: هدف این است که تا پایان سال این جامعه هدف به لحاظ توزیع گوشت پوشش داده شود، سپس مازاد سهمیه گوشت قرمز وارداتی که به دست ما می‌رسد به دست فروشگاه‌های زنجیره‌ای خواهیم داد تا توزیع شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه افراد در تعاونی‌ها عضو هستند و اطلاعات آن‌ها در سیستم ثبت شده است، با این روش از بسیاری انحرافات جلوگیری شده و نظارت دقیق انجام می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان یادآور شد: بر اساس اعلام دولت برخی شرکت‌های فعال در این حوزه نیز می‌توانند با استفاده از ارز نیمایی به طور مستقیم، بدون مانع و با نظارت سازمان صمت گوشت قرمز واردات کنند.

نادری خاطر نشان کرد: امیدواریم که با اجرای این طرح‌ها، تعادل به بازار گوشت قرمز برگردانده شود. 

 
انتهای پیام/م 
 

توزیع گوشت قرمز توسط تعاونی‌های جامعه هدف در اصفهان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار