آغاز اعزام راهیان نور دانشجویان دختر استان مرکزی

در مراسمی اعزام راهیان نور دانشجویان دختر استان مرکزی آغاز شد.

آغاز اعزام راهیان نور دانشجویی استان مرکزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در مراسمی در سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  اعزام راهیان نور دانشجویان دختر استان مرکزی به سرزمین های دفاع مقدس  آغاز شد.

ابراهیم پوراسماعیل، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:  در ایام منتهی به نوروز و نوروز ۹۸ تعداد هزارو۳۰۰ دانشجوی خواهر و برادر از دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان مرکزی به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

پوراسماعیل هدف از اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی را انتقال مفاهیم ایثار و شهادت و جهاد به نسل جوان عنوان کرد و افزود: عملیات فرهنگی اعزام دانشجو یان به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تقویت کار تشکیلاتی و کادر سازی بسیج فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: اردو‌های راهیان نور یک حرکت با برکتی است که برای مقابله با جنگ نرم از سوی دشمنان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و دانشجو و نسل چهارم انقلاب اسلامی صورت گرفته و نیاز است هرساله به تقویت این حرکت انقلابی و فرهنگی بپردازیم.

انتهای پیام / ج

مراسم اعزام راهیان نور دانشجویی استان مرکزی به سرزمین‌های دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.