مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ خبر داد:

راه اندازی قطار گردشگری گیلان در آینده نزدیک

مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ گفت: مسیر رشت به قزوین با وجود چشم‌انداز‌های طبیعی و احداث پل‌ها از زیباترین محور‌های شبکه ریلی کشور محسوب می‌شود و قصد داریم قطار گردشگری گیلان را راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی خدایی، مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ گفت: مسیر رشت به قزوین با وجود چشم‌انداز‌های طبیعی، احداث پل‌ها و تونل‌های متعدد از زیباترین محور‌های شبکه ریلی کشور محسوب می‌شود و قصد داریم قطار گردشگری گیلان را در آینده نزدیک راه‌اندازی کنیم.

وی، با تأکید بر اینکه عبور راه‌آهن قزوین - رشت از کنار شالیزار‌ها و جنگل‌های سرسبز سراوان زیبایی‌های این مسیر ریلی را دو چندان کرده است، افزود: قطار گردشگری در محل‌های مشخصی توقف می‌کند تا مسافران بتوانند از مناظر  دیدنی و طبیعی گیلان بازدید کنند.

مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ گفت: نحوه تهیه بلیت توسط مسافران قطار رشت به قزوین را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسافران برای تردد در مسیر رشت به قزوین و بالعکس می‌توانند با مراجعه به سایت‌های اینترنتی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی و یا آژانس‌های مسافربری بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

علی خدایی، از اعمال تخفیف‌های نوروزی در نرخ بلیت‌های قطار قزوین به رشت خبر داد و افزود: با توجه به اینکه شرکت‌های مسافربری خصوصی هستند قیمت بلیت قطار رشت به قزوین ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده بود که این نرخ با یک تخفیف ویژه در حال حاضر به ۴۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه همه روزه یک قطار از ایستگاه تهران به سمت رشت و بالعکس حرکت می‌کند، گفت: در فاز بعدی و با افزایش تقاضای تردد مسافران علاوه بر افزایش تعداد سفر‌های ریلی بین قزوین و رشت امکان سفر به دیگر شهر‌های کشور نیز فراهم می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

به زودی قطار گردشگری گیلان راه اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
لطفا از طریق رسانه ملی برای جذب نیرو در راه آهن رشت قزوین پیگیری شود تا فرصت برابر برای همه افراد به خصوص بدون سهمیه ها و داوطلبان با سهمیه آزاد ایجاد شود.
و برای عموم هرچه زودتر اطلاع رسانی شود!