برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به سمنان اعلام شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در دیدار با اصحاب رسانه برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به سمنان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با اصحاب رسانه گفت: در سطح استان سمنان ۵ مرکز سینما جوان مشغول به کار است که در حال حاضر ۲۵۰ هنرجو در این مراکز مشغول کار هستند.

وی افزود : رسانه‌ها و مردم از اهمیت سینما غافل هستند و باید از سینما به عنوان یک فرصت چند وجهی استفاده کرد.

حجت الاسلام فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در خصوص برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به سمنان گفت: سفر  آقای صالحی وزیر فرهنگ و ارشد اسلامی به استان سمنان یک سفر مناسبتی بوده و در فرصت دیگر در یک سفر استانی جهت انعقاد تفاهمنامه با استاندار سمنان به استان سمنان سفر می‌کنند.

وی افزود: آقای صالحی در این سفر در برنامه اختتامیه رویدار مهم سینمایی استان با عنوان هفته فیلم و عکس استان که از ۱۷ اسفند در بخش‌های مختلف آغاز شده و تا ۲۳ اسفند ادامه دارد و در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه اختتامیه این برنامه با حضور وزیر انجام می‌شود که در این برنامه از صاحبان آثار خوب سینمایی استان نیز تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام فضیلت تصریح کرد: برنامه بعدی حضور در جشن ۵ هزارمین شماره روزنامه پیام در سمنان است و برنامه دیگر دیدار با جمعی پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان است.

انتهای پیام / گ

جزئیات برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد به سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار