مشکلات اقتصادی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی قابل حل است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: مشکلات اقتصادی موجود در کشور با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی قابل حل است.

مشکلات اقتصادی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی قابل حل استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت الاسلام حسن کاملی فر مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا روز سه شنبه در یادواره شهدای شهر سیس از توابع شهرستان شبستر با بیان اینکه واقعیت‌های تلخ و ناراحت کننده‌ای در کشور وجود دارد که موجب گرانی و مشکلات معیشتی شده است، افزود: بخشی از این مشکلات به تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه و بحش قابل توجهی نیز به عملکرد و ناکارآمدی و سوء مدیریت‌ها مربوط است.

وی اظهار داشت: اگر همت شود و مدیریت جهادی در تمام ارکان جامعه مثل دوران دفاع مقدس ساری و جاری شود، بدون تردید پیروز می‌شویم که نمونه آن در اوج تحریم دشمن رخ داد و قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به بهره برداری رساند تا کشور از واردات بنزین بی نیاز شود.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: در شرایط فعلی اگر به ظرفیت‌های داخلی و منویات رهبری توجه کامل و کافی شود، مشکلات حل می‌شود.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام رهبری ااشاره کرد و با بیان اینکه این بیانیه هوشمندانه و خطاب به جوانان است، گفت: در ۴۰ سال گذشته نقش مهم جوانان را تجربه کرده ایم و ثابت شده است هر جا کار را به جوانان مومن و انقلابی سپرده‌ایم، موفق شده‌ایم.

کاملی فر اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس افتخارآفرینان، جوانان ۲۰ ساله بودند و همین نمونه بسیار روشنی است که در دفاع مقدس جوانان انقلابی در صحنه حاضر شدند و اکنون نیز انتظار از جوانان بیشتر است.

وی استحکام و عامل اقتدار نظام و انقلاب اسلامی را حاکمیت، مدیریت و تدابیر، ولی فقیه دانست و اظهار داشت: فصل الخطاب بودن ولایت فقیه در تمام مسایل می‌تواند آینده انقلاب را تضمین کند.

کاملی فر گفت: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی، مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی از توانمندی و ظرفیت قابل توجهی برخوردار است که در هیچ زمانی شیعه به این اندازه طرفدار نداشت، به طوری که شیعیان سراسر جهان بعد از انقلاب اسلامی، هویت، عزت و اقتدار خاصی یافته اند.

انتهای پیام / ا

بخشی از مشکلات  اقتصادی به  عملکرد و ناکارآمدی مدیریت‌ها مربوط است

برچسب ها: دفاع مقدس ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار