مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

طرح آرامش بهاری توانمندتر از سنوات قبل در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت:طرح آرامش بهاری توانمندتر از سنوات قبل در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران  با تاکید بر اهمیت کارکرد‌های فرهنگی و مذهبی بقاع متبرکه، از اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در استان خبر داده و اظهار داشت: طرح آرامش بهاری قدرتمندتر از سنوات قبل اجرا می‌شود.

وی، افزود: همزمان با سراسر کشور، طرح نوروزی آرامش بهاری در راستای ارائه خدمات رفاهی به زائران و مسافران نوروزی در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، با تاکید بر اهمیت تقویت فضای دینی در بقاع متبرکه، گفت: بقاع متبرکه در ایام نوروز و تعطیلات محل تردد و مراجعه است و مردم در این روز‌ها در قالب سیاحت و گردشگری دینی در بقاع متبرکه حضور دارند.

وی، عنوان کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل، طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص استان شامل آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان‌های ارومیه، خوی، سلماس و دیگر شهر‌ها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جوانبخت، ابراز داشت: این طرح همزمان با سراسر کشور از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۴فروردین ماه در قالب برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره، احکام و وقف اجرایی خواهد شد.

در حال حاضر ۱۳ امامزاده در نقاط مختلف استان فعال بوده و تعداد امامزادگان آذربایجان غربی ۳۷ آرامگاه و بقعه است که برحسب شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیایی دسترسی به اجرای برنامه در آن‌ها متفاوت است.
 
انتهای پیام/م
 

اجرای طرح آرامش بهاری در آذربایجان غربی

برچسب ها: اوقاف ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.