آمادگی ۵۹۷ دستگاه انواع ناوگان مسافربری در استان

راهداران خراسان جنوبی با تدارک لازم آماده استقبال از مسافران نوروزی شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  شهامت ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از وجود 597 دستگاه انواع ناوگان مسافربری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری خبر داد که با رعایت کنترل های فنی به مسافران خدمات رسانی خواهند کرد

وی افزود: سامان دهی میدان ، مسجد و نمازخانه سه راه جعفری در محور طبس – اصفهان و 2 طرح تبدیل آب نما به پل و احداث میدان در منطقه دیگ رستم در محور دیهوک – راور جمعأ با اعتبار 4 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

شهامت کشیک 24 ساعته 345نفر راهدار در شهرستان ها ، طول را ه ها ، راهدارخانه، پایانه های مسافربری از 25 اسفند تا 17 فروردین را از جمله تدارکات نوروزی راهداری در استان اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : بر اساس تصمیمات گرفته شده در کمیته اجرایی و کمیسیون راههای استان در طرح نوروزی مقرر شده 3 طرح راهداری در استان تا پایان هفته به بهره برداری برسد.

وی همچنین افزود: 206 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای مدیریت بارش های سیلابی بهاره با 52 گشت به ویژه در راههای شریانی آماده خدمات دهی خواهند بود.

شهامت گفت: با همکاری پلیس راهور ، 12 دستگاه خودرو نامحسوس ، 72 دستگاه تردد شمار، 16 دوربین نظارت تصویری و 52 سامانه مدیریت سرعت در طول 11 هزار و 354 کیلومتر راه آسفالته استان فعال خواهند بود.

وی هم چنین با اشاره به وجود 26 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و 22 راهدارخانه در طول راه های استان گفت: از هموطنان می خواهیم اگر انتقاد یا پیشنهادی داشتند با شماره 141 تماس و یا به شماره 3000141 پیامک ارسال کنند.

انتهای پیام/ک

تدارک نوروزی راهداران برای مسافران نوروزی

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار