مقام مسئول در سازمان بنادر خبر داد؛

پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی مسافر دریایی در نوروز ۹۸

معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به حضور ۷ میلیون مسافر در نوروز ۹۷ در بنادر کشور، از پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی مسافران دریایی در ایام نوروز ۹۸ خبر داد.

پیش بینی حضور ۷.۷ میلیون مسافر دریایی در بنادر در ایام نوروزبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس نژاد، معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره سفر‌های دریایی نوروز ۹۸، با اشاره به فراهم بودن تسهیلات و امکانات سازمان بنادر و دریانوردی جهت سفر‌ها و گردشگری دریایی در پایانه‌های بندری استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر و همچنین گردشگری دریایی در استان‌های شمالی کشور گفت: در هرمزگان که عمده سفر‌ها و گردشگری‌های دریایی صورت می‌گیرد، از بندر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز، از لنگه به کیش، از قشم به پل، لافت و ابوموسی و از قشم به هرمز و لارک آماده پذیرش و ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستیم.

به گفته این مقام مسئول در معاونت امور دریایی سازمان بنادر، از دو مبدا بندر شهید باهنر به امارات و از بندر لنگه به دبی، امکان سفر‌های بین‌المللی نیز فراهم است.


بیشتر بخوانید: بخش خصوصی از فرصت های گردشگری دریایی استفاده کند 


عباس نژاد با اعلام امکان سفر دریایی از گناوه به بوشهر و از گناوه به جزیره خارک گفت: از پایانه بین المللی و مجهز خرمشهر، سفر دریایی به کویت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال ۵۸ فروند شناور مجهز و پیشرفته دریایی با ۷ هزار و ۷۰۴ صندلی، آماده خدمات دهی به هموطنان  است، تصریح کرد: در تعطیلات عید امسال، ۷۶ فروند شناور با قابلیت حمل همزمان خودرو و سرنشیان نیز آماده سرویس دهی است.

به گفته عباس نژاد از طریق شناور‌های با قابلیت حمل خودرو و مسافر ۲۱۰۰ خودرو و ۱۱ هزار و ۹۲۰ مسافر جابه جا می‌شود.

معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر با بیان اینکه بلیت فروشی سفر‌های دریایی در ۱۴ نقطه به صورت الکترونیکی در ۹ نقطه به صورت فروش اینترنتی و در سایر نقاط به صورت دستی انحام می‌شود افزود: در کلیه پایانه‌های بندری مسافری مسئولان دریایی با تشکیل ستاد نظارتی حضور دارند و به صورت ۲۴ ساعته به تمام مسائل و مشکلات احتمالی رسیدگی می‌کنند.

وی تاکید کرد: ستاد نظارتی سازمان بنادر برای سفر‌های دریایی موظف به نظارت جدی انجام ایمن سفر‌های دریایی است.

عباس نژاد با پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی مسافر دریایی در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ گفت: سال گذشته در ایام عید بیش از ۷ میلیون مسافر و گردشگر دریایی از پایانه‌های بندری جا به جا شده اند.

انتهای پیام/

خدمات دهی ۵۸ فروند شناور مجهز و پیشرفته دریایی در نوروز ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار