سلیمانی: داور عمانی با لابی عربستان برای این دیدار انتخاب شد

کارشناس داوری کشورمان گفت: داور عمانی دیدار استقلال و العین همان طور که پیش بینی می‌شد داور ضعیفی بود و در بازی‌های قبل از او عملکرد خوبی ندیده بودیم.

سلیمانی: داور عمانی با لابی عربستان برای این دیدار انتخاب شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر سلیمانی کارشناس داوری کشورمان در مورد داور دیدار تیم های استقلال ایران و العین امارات اظهار کرد: داور عمانی این دیدار همان طور که از قبل پیش بینی می‌شد داور ضعیفی بود و عملکرد خوبی را در بازی‌های قبل از او ندیده بودیم. او با لابی گری‌های عربستانی در این دیدار منصوب شد.

او د رمورد صحنه های مشکوک داوری این دیدار گفت: در دقیقه ۲۴ یک ضربه کرنر به نفع استقلال زده شد و در یک رفت و برگشت توپ به منتظری رسید و مدافع العین به جای ضربه زدن به توپ به کشاله ران منتظری ضربه وارد می‌کند و این صحنه کاملا پنالتی بود و داور به ادامه بازی دستور داد.

سلیمانی ادامه داد: در نیمه دوم، کمک داور دوم بازی در اعلام افساید مهاجم استقلال اشتباه کرد و در دقیقه ۵۰ یک موقعیت حمله را از استقلال گرفت و جنجالی‌ترین صحنه در این دیدار در دقیقه ۹۲ بود که گل سالم استقللل مردود اعلام شد و باز هم کمک داور در اعلام اشتباه کرد و دانشگر که زننده آفساید نبود.


بیشتر بخوانید:

 استقلال ایران ۱ - العین امارات ۱ / فرار اماراتی ها از شکست در ورزشگاه آزادی

السد قطر ۱ - پرسپولیس ایران صفر / داور تسلیم قطری ها شد برانکو یک امتیاز از دست داد

تاج: ناظمی در مورد گزینه‌های تیم ملی شوخی کرده است/ برخی از گزینه‌های ناظمی فوت کردند/ شاید هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی شود


انتهای پیام/ 

صحبت های سلیمانی در مورد داوری دیدار استقلال ایران و العین امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار