با تلاش ماموران انتظامی؛

مواد محترقه غیرمجاز به چهارشنبه سوری نرسیدند

سرپرست فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز از کشف و ضبط ۹ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در اهواز و مسجدسلیمان خبر داد.

مواد محترقه غیرمجاز به چهارشنبه سوری نرسیدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محسن دالوند، سرپرست فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده اشتباه مواد محترقه در روز‌های پایانی سال، ماموران کلانتری ۱۳ اهواز موفق شدند یک نفر را که اقدام به فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز می‌کرد، شناسایی و دستگیر نمایند.

وی بیان داشت: ماموران ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را از وی کشف و ضبط گردید.

سرهنگ دالوند در ادامه افزود: پلیس با کسانی که بخواهند در ایام پایانی سال امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند برابر قانون رفتار خواهد کرد.

۶ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در مسجدسلیمان به دست پلیس رسید

سرهنگ علی حسینی، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده از مواد محترقه در روز‌های پایانی سال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی مسجدسلیمان با اقدامات اطلاعاتی، ۱۷ باب مغازه را که در زمینه فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز فعال بودند، شناسایی کردند.

حسینی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی مسجدسلیمان پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازدید از واحد‌های صنفی مذکور ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با بیان اینکه متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند بیان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

انتهای پیام/گ

کشف موادمحترقه غیرمجاز در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.