گوایدو به خرابکاری در شبکه برق ونزوئلا متهم شد

دومین پرونده تحقیقات از خوان گوایدو، رئیس مخالفان ونزوئلا به اتهام رهبری اقدام خرابکارانه در شبکه سراسری برق این کشور در دادگاه عالی قضایی ونزوئلا گشوده شد.

گوایدو به خرابکاری در شبکه برق ونزوئلا متهم شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دومین پرونده تحقیقات از خوان گوایدو، رئیس مخالفان ونزوئلا به اتهام رهبری اقدام خرابکاری در شبکه سراسری برق این کشور در دادگاه عالی قضایی ونزوئلا گشوده شد.

دادستان کل ونزوئلا گفت: «برای گوایدو پیش از این و در ماه ژوئیه پرونده دیگری درخصوص تلاش برای خرابکاری در شبکه برق ونزوئلا مطرح شده بود. طارق ویلیام صائب با قرائت یک پیام توئیتری از گوایدو، آن را قرائن و شواهد مطرح شده برای طرح اتهام علیه او برشمرد.

خوان گوایدو هفتم مارس در پیام توئیتری گفته بود پس از پایان اشغال قدرت از سوی نیکلاس مادورو مشکلات شبکه برق ونزوئلا نیز رفع خواهد شد. صائب دادستان کل ونزوئلا افزود: برخی بازداشت شدگان خرابکاری‌های اخیر جزئیاتی را درباره طرح حمله به تأسیسات تولید برق کشور افشا کرده اند.

وی از مطرح شدن نام چند عضو پارلمان ونزوئلا در تشویق مردم به غارت و ترویج خشونت در جریان خاموشی گسترده ۷۲ ساعته ونزوئلا خبر داد.

دادستان ونزوئلا همچنین به تخلف نقض حکم ممنوع الخروجی دادگاه عالی قضایی از سوی رییس مخالفان ونزوئلا در روز ۲۳ فوریه تأکید کرد. طارق صائب روز بیست و نهم ژانویه در دادگاه عالی قضایی ونزوئلا حضور یافته و پرونده‌ای را علیه گوایدو با مطرح کردن اتهاماتی، چون تشویق به خشونت و نقض قانون اساسی کشور افتتاح کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار