معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در پنج بخش خبر، مصاحبه، گزارش، مستند رسانه‌ای و بخش ویژه در قم برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که به همت بسیج رسانه و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار شده بود و مهلت ارسال آثار آن تا ۲۰ بهمن ادامه داشت، شامگاه سه‌شنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در بخش خبر؛ جعفر مسلمی، روح الله کریمی و سیدسعید سید هاشمی آثار را با دقت بررسی و سپس در این بخش هیچ اثری را شایسته دریافت جایزه رتبه یک و دو را ندانسته و سپس سیدمحمد عارف قافله باشی را شایسته دریافت جایزه رتبه سوم و سعید آقایی و حسن حیدری را شایسته تقدیر معرفی کردند.

علیرضا استادیان، سید علی رضا فقاهتی و حسن صدرایی عارف که داوری بخش مصاحبه را عهده دار بودند جایزه رتبه نخست را در این بخش به عبدالصالح شمس اللهی، رتبه دوم را به فاطمه جمالزاده و رتبه سوم را به الهام پناهی فر اهدا کردند.

در بخش گزارش نیز مجتبی سلطانی، جواد قاسمی ورجانی و فخرالدین یوسف پور داوری آثار ارسالی در این بخش را بر عهده داشتند که پس از بررسی سارا تقی زاده را حائز رتبه نخست در این بخش، مهدی جعفری را حائز رتبه دوم و فاطمه محمدی را شایسته دریافت جایزه رتبه سوم دانستند و از وجیهه غلامحسین زاده از خبرگزاری مهر و محمد زمانی راد تقدیر کردند.

همچنین در بخش عکس نیز سعید فرجی، محمدصادق حیدری و حجت الله عطایی به داوری آثار ارسالی پرداختند و پس از بررسی جایزه نفر اول را به ابوالفضل ماهرخ، جایزه نفر دوم را به احمد ظهرابی جمکرانی و جایزه نفر سوم را به محمدعلی جلالی اهدا کردند و همچنین مهدی مریزاد را شایسته تقدیر دانستند.

در بخش مستند نیز امین بابازاده، حسین نصیری و محمد حسین رضایی به داوری نشستند و جایزه نفر اول را در این بخش به زهره بیادی، نفر دوم را به طاهره رئیس جعفری مطلق و جایزه نفر سوم را به سمیه حاجی احمدی اهدا کردند و شیما کرمیانی را نیز شایسته تقدیر دانستند. همچنین از فیلم مستند احمد نامداری شایسته تقدیر و مستند محمدحسین همتی نژاد نیز شایسته تقدیر ویژه شناخته شدند.

داوران بخش گزارش ویژه نیز در موضوع شهدای جبهه مقاومت جایزه نفر اول را به محمدرضا آقاباقری، جایزه نفر دوم را به لیلا خطیب زاده اهدا کردند و مهدی بخشی سورکی از خبرگزاری مهر را نیز در این بخش شایسته تقدیر دانستند.

در موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز داوران جایزه نفر اول را به محبوبه آقانوری، جایزه نفر دوم را به محمد رفیعی موحد اهدا کردند.

در موضوع فرهنگ شهروندی نیز جایزه این بخش به فرزانه پیری تعلق گرفت و در موضوع بازی سازش نیز ایمن السادات موسوی نژاد نایینی شایسته دریافت جایزه رتبه دوم شد و همچنین سید احمد نجفی اردبیلی و حسین طالب علی نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/الف

برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.