كرماني ها به استقلال درس افتادگي دادند/ غرور عامل اصلي شكست استقلال

در ديدار هفته ي بيستم ليگ برتر تيم آبي پوشان پايتخت در بازي مقابل مس كرمان نتوانست آن طور كه بايد بازي خوبي را از خود به نمايش بگذارد و امتياز بازي را با نتيجه يك بر صفر به تيم مس واگذار كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، استقلال در بازي خانگي مقابل مس كرمان كه در قعر جدول قرار دارد در نيمه اول بيشتر از اين تيم كرماني صاحب توپ بود و موقعيت هاي گلزني زيادي داشت كه نتوانست از موقعيت هاي خطرناك خود به درستي استفاده كنند و تيم مس كرمان توانست در نيمه دوم بازي تك گل خود را به دروازه كهكشاني ها به ثبت برساند.

در اين گزارش آمده است، محسن خليلي بازيكن تيم مس در دقيقه 86 بازي در پشت محوطه جريمه استقلال اقدام به شوت زني كرد كه به تيرك دروازه استقلالي ها خورد كه احمد حسن زاده توپ برگشتي با شوتي قوي تر به گل مس تبديل كرد و توانست با تك گل خود به آبي پوشان پايتخت از ته جدول جدا شود و با 22 امتياز در رده چهاردهم جدول قرار گيرد.

*از اتفاقات مهم اين بازي

بلاژويچ مربي خارجي تيم مس كرمان به دلايل انضباطي عادل كلاه كج را نيمكت نشين كرده بود كه به خاطر شرايط حساس نيمه دوم بازي او را راهي ميدان كرد هم چنين احمد حسن زاده بازيكن مس كرمان بهترين بازيكن ميدان در بازي مقابل آبي پوشان پايتخت شناخته شد.

شايان ذكر است، آرش برهاني، ساموئل و مجتبي جباري از بازيكنان تيم استقلال و مصطفي سيفي و فرزاد حسين خاني از بازيكنان تيم مس از سوي محمود رفيعي داور اين بازي به دليل خطا در زمين كارت زرد دريافت كرد.


* شاهين زير چرخ تراكتور له شد
شاهين بوشهر   صفر        تراكتور سازي تبريز  
3

در ادامه رقابت هاي هفته بيستم ليگ برتر تيم شاهين بوشهر در بازي خانگي مقابل تراكتور سازي تبريز بازي را با نتيجه 3 بر صفر واگذار كرد و با 20 امتياز در رده پانزدهم جدول جاي گرفت.

اين گزارش حاكي است، تيم قلعه نويي در همان ثانيه هاي ابتدايي به گل رسيد كه برد خود را به اثبات برساند بوشهري هاي تمام انگيزه خود را از دست دادند و بازهم در نيمه اول بازي تراكتوري ها توانستند دومين گل خود را به ثبت برسانند و سومين گل را در نيمه دوم ثبت كنند .

بر اساس اين گزارش، در دقيقه يك بازي محمد ابراهيمي بازيكن تيم تراكتور با فرار خود از سمت چپ ميدان و در سال بي نقصش روي دروازه با كمك فرزاد حاتمي همراه شد كه وي توانست با ضربه سر گل اولش را وارد دروازه شاهين كند در ادامه سياوش اكبر پور از سمت چپ ميدان براي رودريگو توسي پاس عرضي فرستاد كه وي بدون هيچ گونه دفاعي از سوي شاهيني ها از روي خط محوطه جريمه در دقيقه 44 بازي گل دوم را رقم زد و در نيمه دوم بازي پاس رو به بيرون ميلاد فخر الديني با دخالت محمد ابراهيمي دوباره به توسي رسيد و وي گل سوم تراكتور را هم به ثمر رساند به همين دليل رودريگو توسي به عنوان بهترين بازيكن ميدان انتخاب شد.

شايان ذكر است، تيم تراكتور سازي تبريز بعد از برد خود مقابل شاهين بوشهر با 36 امتياز به مكان دوم رسيد تا به تعقيب تيم آبي پوشان پايتخت بپردازد.

اين گزارش حاكي است، فرزاد حاتمي در ثانيه 25 بازي توانست اقدام به گلزني كند كه اين گل به عنوان سريع ترين گل با نام حاتمي در اين فصل ثبت شد.

گفتني است، تيم شاهين به حكم كميته انضباطي نتوانست از هواداران پر شور خود در مصاف با تراكتوري ها استفاده كند و بازيكنان اين تيم تمامي انگيزه هاي خود را در بازي مقابل تيم ژنرال از دست داده بودند.

*نفت در آباداان سوخت
نفت آباد   صفر        سپاهان اصفهان
4

تيم نفت آبادان در بازي خانگي خود مقابل سپاهان اصفها بازي را با نتيجه 4 بر صفر واگذار كرد و با 26 امتياز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

در اين گزارش آمده است، شاگردان كرانچار برتر از حريفشان بودند و توانستند با خط دفاعي ضعيف آباداني 4 گل به ثبت برسانند و ناكامي هفته ي قبل جبران كنند.

لازم به ذكر است، در دقيقه 5 بازي اشتباه فاحش اميد شريفي نسب بازيكن تيم نفت آبادان باعث شد كه عمادرضا بازيكن تيم سپاهان در پشت محوطه جريمه نفت به توپ برسد و اولين گل را وارد دروازه ميزبان كند در ادامه بروند سزار بازيكن تيم سپاهان نيز توانست به راحتي در محوطه جريمه آباداني ها صاحب توپ شود و گل دوم را در دقيقه 26 بازي به ثبت برساند و در دقيقه 64 بازي مهدي جعفر پور توانست با موقعيتي تك به تك توپ را در ميان پاهاي حبيب دهقاني گلر تيم نفت رد كند و گل سوم را ثبت نمايد و دوباره بروند سزار در دقيقه 82 بازي توانست صاحب توپ شود و گل چهارم سپاهان را به ثمر برساند تا شكست تيم نفت كامل شود و بروندسزار بهترين بازيكن ميدان در بازي مقابل نفت انتخاب شد.

شايان ذكر است، سعيد بخلاني و اميد شريفي نسب از بازيكنان تيم نفت و محسن بنگر حسن جعفري و اميد ابراهيم از بازيكنان تيم سپاهان از سوي شاهين حاج بابايي داور بازي به دليل خطا كارت زدر دريافت كردند.

گفتني است، تيم سپاهان توانست از ضعف خط دفاع آباداني ها استفاده كند و با شايستگي به پيروزي برسد و با 4 گل زده 34 امتياز بگيرد و به رده پنجم جدول صعود كند.

*داماش دوباره احيا شد

داماش گيلان 1 فجر سپاسي شيراز 0

تيم داماش گيلان در بازي خانگي مقابل فجر شيراز توانست با تك گل خود به رده 7 جدول صعود كند.

شايان ذكر است، ارسال زيندپور از جناح چپ بادفع ناقص مدافع فجر همراه شده كه توپ برگشتي با ضربه جهانبخش دردقيقه 90 بازي به تور دروازه فجري ها خورد و به گل تبديل شد.

بايد گفت كه تيم داماش گيلان اولين پيروزي اش را با سرمربي جديد تيم تارتار تجربه كرد. همچنين ميلاد زيندپور بهترين بازيكن ميدان در بازي مقابل فجري ها انتخاب شد.

محمد محمدي، عليرضا جهانبخش و عليرضا نظيف كار از بازيكنان تيم داماش از سوي محمد ملكي به دليل خط كارت زرد دريافت كردند.

گفتني است كه فجرسپاسي شيراز با باخت خود مقابل داماشي ها به رده هفتدهم جدول يعني يكي مانده به آخر سقوط كرد.

*بازي سرد، حسرت گل، در كوير

مس سرچشمه صفر     ملوان انزلي  صفر

در ادامه رقابت هاي هفته ي بيستم ليگ برتر تيم مس سرچشمه در بازي خانگي با ملواني ها نتوانسته نتيجه اي را از آن خود كنند و يك بازي سرد و كسل كننده اي را به نمايش گذاشتند.

شايان ذكر است: با توجه به اين كه تيم مس سرچشمه در انتهاي جدول قرار دارد در بازي خانگي مقابل ملوان فرصت خوبي براي كسب 3 امتياز داشت كه نتوانستد حرفي براي گفتن د اشته باشند.

از اتفاق مهم اين بازي مي توان حضور ابراهيم قاسم پور در ورزشگاه براي تماشاي اين مسابقه دانست تا شايعات بر كنار شدني بيشتر از قبل شود.

همچنين مجتبي ترشيز و امير محمدي بازيكنان تيم مس سرچشمه و محمدي حيدري ، سعيد سالارزاده، محمد رجب زاده و محسن مسلمان از بازيكنان تيم ملوان انزلي از سوي داور بازي اشكان خورشيدي كارت زرد دريافت كردند.

*ذوب آهن در اصفهان مذاب شد

ذوب آهن اصفهان 9       سايپا البرز 3

تيم ذوب آهن اصفهان توانست در بازي خانگي مقابل سايپا البرز بازي را با نتيجه 3 بر صفر واگذار كرد با كسب 24 امتياز در رده يازده جدول جاي گرفت.

بر اساس اين گزارش،  سايپا تيم برتر زمين بود و توانست سه امتيازش را از اصفهاني ها بگيرد و پيروز ميدان باشد.

لازم به ذكر است، سانتي عرضي ميلاد غريبي با اشتباه فاحش مدافعان ذوب آهن به مهدي خيري بازيكن تيم سايپا رسيد و اين بازيكن توانست در دقيقه 40 بازي اولين گل را به ثبت برساند. فرار انصاري فرد از دفاع ذوب آهن با ضربه تمام كننده اين بازيكن در دقيقه 49 بازي به گل دوم انجاميد و امين منوچهري توانست با پاس ميلاد غريبي گل سوم خود را دردقيقه 54 بازي را به ثمر برساند و اين تيم با 25 امتياز به رده نهم جدول صعود كند.

تيم ذوب آهن اصفهان در بازي خانگي خود مقابل سايپا از لحاظ فني مغلوب اين تيم شد و مي توان گفت:‌ مشكلات مالي اين تيم توانست پتانسيل اين تيم را كاهش دهد.

محمد صلصالي، پيام صادقيان و فليپ آلوز دسوزا، بازيكنان تيم ذوب آهن از سوي داور بازي محمد حسين اسدي كارت زرد دريافت كرده اند و كريم انصاري فرد بازيكن تيم سايپا بهترين بازيكن ميدان به شمار رفت.

*جرقه نفت خوزستان به نفت تهران را هم آتش زد

نفت تهران     يك       فولاد خوزستان   3

نفت تهران در بازي خانگي مقابل فولادي ها نتوانست بردي را از آن خود كند و بازي را با نتيجه يك بر سه واگذار كرد و با 36 امتياز در رده سوم جدول جاي گرفت تا به به تعقيب تراكتوري ها بپردازد.

شايان ذكر است، شاگردان جلالي مثل بازي رفت موفق به شكست نفت شدند تا اين تيم ثابت كند در دور برگشت در هر سه بازي برنده از زمين خارج شده و تمامي امتيازات را كسب كرده است.

اين گزارش حاكي است، اخراج مهاجم فولاد درنيمه دوم و 10 نفره شده اين تيم باعث شد كه تيم نفت از اين فرصت استفاده كند و فتحي در دقيقه 58 بازي تك گل خود را به ثبت برساند كه باز هم آمادگي بالاي بازيكنان فولاد باعث شد كه تيم نفت به رده سوم جدول سقوط كند و جاي خود را به تراكتوري ها بدهد.

گفتني است، رضا نوروزي آقاي گل فصل پيش توانست نقش مهمي را در بازي مقابل نفتي ها داشت چرا كه وي توانست در دقايق 5، 45 و 62 بازي سه گل را وارد دروازه نفت كند و بهترين بازيكن ميدان نام گيرد.

در روزي كه نوروزي هت تريك كرد فولاد هم سومين بردش را به ثبت رساند تا درجايگاه ششم جدول اختلافش با مدعيان را به كمترين حد ممكن برساند.

*لوكوموتيو دايي در قم متوقف شد

صباقم    2        راه آهن يك

صبا قم در بازي خانگي مقابل شاگردان دايي توانست بازي را بانتيجه دو بر يك به سود خود به پايان برساند و با 36 امتياز در رده 4 جدول جاي گيرد.

بر اساس اين گزارش، علي مولايي و رضا عنايتي توانستند به ترتيب دقايق 18 و 85 بازي دو گل را به دروزاه راه آهني ها بزنند و اين تيم را شكست دهند و همچنين اميد عاليشاه بازيكن تيم راه آهن توانست در دقيقه 35 بازي تك گل خود را وارد دروازه صبايي ها كند.

تيم راه آهن با باخت خود مقابل صباي قم به رده 16 جدول سقوط كرد تا هفته قبل كه بدون حضور دايي باخته بود اين هفته با مربي نامدارش طعم شكست را بچشد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.