سخنگوی سپاه در رشت:

دستان دشمن خالی‌تر از هر زمان دیگری است/رونمایی از کتاب دوربین خاکی

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشت گفت: امروز دستان دشمنان نظام جمهوری اسلامی خالی‌تر از همیشه است.

دستان دشمن خالی‌تر از هر زمان دیگری استبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب دوربین خاکی که در سالن اجتماعات بانک ملی رشت برگزار شد ،با اشاره به اینکه حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت حال حاضر ایران دوران ستم شاهی، انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند، اظهار کرد: شنیده‌های این افراد از این حوادث آن چیزی می‌دانند که ما به آن‌ها منتقل کرده‌ایم.

وی به برنامه ریزی و فعالیت رسانه‌های استکباری جهان نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب تلاش کردند تا با استفاده از هجمه‌های رسانه‌ای حماسه‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را در جامعه کمرنگ کنند.

سردار شریف در ادامه با بیان اینکه در طول ۴۰ ساله گذشته شاهد رشد قابل توجه انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها بوده‌ایم، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان دارای قدرت و جایگاه خاصی است همچنین باید به این نکته اشاره کرد که قدرت دشمنان ما در این سال ها سیر نزولی داشته است.

وی تصریح کرد: دشمن امروز همه امکانات خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به میدان آورده، اما باید بدانیم که دستان دشمن خالی‌تر از هر زمان دیگری است.

در این همایش  از "کتاب دوربین خاکی" رونمایی و از حمیدرضا امید معاف، علی منصوری، هوشنگ رضایی فرد و رحمت انصاری راد تجلیل شد.

این کتاب ماندگار حاوی خاطرات چهار گزارشگر و خبرنگار گیلانی در دوران دفاع مقدس است که تمام خاطرات خود را در آن گردآوری کرده‌اند و مطالب آن بسیار زیبا و پرمحتوا است.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.