مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

سفر‌های نوروزی امسال ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: پیش بینی می‌شود سفر‌های نوروزی امسال در استان اردبیل ۲۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در مراسم مانور آغاز عملیات ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی باید در این راستا نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند.

وی تصریح کرد: در سه ماهه پایانی سال ۳ میلیون سفر از میزان سفر‌های خارجی در سطح کشور کاهش یافته است و پیش بینی می‌شود سفر‌های نوروزی امسال ۲۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: پاکسازی جاده‌های استان که با دستور استاندار محترم انجام شد به عنوان الگوی رفتاری در سایر استان‌ها مد نظر قرار گرفت.

فلاحی اضافه کرد: با توجه به آمار تصادفات در سطح کشور بیشترین میزان حوادث در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق می‌افتد که در این راستا امسال با نقش آفرینی بخش خصوصی ایستگاه‌هایی برای استراحت مسافران و گردشگران در این مکان‌ها ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: نمایشگاه معرفی استان اردبیل با بیش از ۱۴۰۰ تصویر امسال در نگارخانه خطایی که محل دبیرخانه ستاد خدمات سفر می‌باشد، تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

مانور آغاز عملیات ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار