اردوغان: آقای نتانیاهو شما دزد و ستمگری کودک‌کُش هستید

در ادامه تنشهای لفظی روزهای اخیر سران رژیم صهیونیستی و ترکیه، رجب طیب اردوغان، بنیامین نتانیاهو را ستمگر و قاتل کودک‌کُش خطاب کرد.

اردوغان: آقای نتانیاهو شما دزد و قاتل کودکان فلسطین هستیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یدیعوت آحارانوت، در ادامه مشاجره لفظی میان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور ترکیه، رجب طیب اردوغان روز چهارشنبه بنیامین نتانیاهو را دزد و ستمگر خطاب کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه در واکنش به پیام توییتری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو به منظور بهره‌برداری انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی به من حمله می‌کند، در حالیکه نمی‌تواند مانع کشتار مسلمانان شود. ما قصد پرداختن به  این لاف‌زنیهای مجازی را نداریم.

وی همچنین خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: سارقی که در رأس اسرائیل قرار دارد هم‌اکنون به جرم دزدی به دادگاه فراخوانده شده است. آقای نتانیاهو شما قاتل کودکان فلسطینی هستید، خودتان را جمع کنید. شما ظالم هستید.

ابراهیم کالین، سخنگوی رئیس جمهور ترکیه، روز سه‌شنبه «نژادپرستی آشکار» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. نتانیاهو که سرگرم فعالیت‌های انتخاباتی است روز یکشنبه اعلام کرده بود «اسرائیل» کشور همه شهروندانش نیست بلکه فقط «کشور یهودیان» است و به این ترتیب جامعه اعراب و مسلمان اهمیتی ندارد.

نتانیاهو در پاسخ به واکنش ترکیه سه‌شنبه شب با انتشار پیامی توئیتری نوشت: «اردوغان، دیکتاتور ترکیه، به دموکراسی اسرائیل حمله می‌کند در حالی که زندان هایش مملو از روزنامه نگاران و قضات ترک است. چه مضحک.»

بنیامین نتانیاهو پیش از این نیز رجب طیب اردوغان را هدف حملات لفظی خود قرار داده است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اواخر سال ۲۰۱۸ در میانه افزایش تنش‌های آنکارا و تل‌آویو، رئیس‌جمهور ترکیه را دیکتاتور خوانده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
دوتا آدم (البته اگه بشه اسم آدم گذاشت) غیر نرمال
یکی قاتل بچه های بی گناه فلسطین
یکی دو روی نون به نرخ روز خور
آخرین اخبار