رفع مشکلات پاکبانان صدرا با پرداخت مطالبات

شهردار صدرا گفت: با پرداخت بخشی از مطالبات عقب افتاده پاکبانان شهر صدرا و پرداخت مابقی آن تا پایان اسفند ۹۷ مشکل آنان رفع شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس ملک زاده شهردار صدرا بیان کرد: حقوق دی ماه ۹۷ پاکبان‌های شهرداری صدرا که جنجال‌هایی را نیز در پی داشت امروز پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با مذاکراتی که با پیمانکار مربوط انجام شده مقرر شد سنوات ۱۰ ماهه پاکبان‌های صدرا که پرداخت آن بر عهده پیمانکار بوده محاسبه و این مبلغ نیز هفته آینده به حساب این افراد واریز شود، افزود: حقوق بهمن ماه پاکبان‌های صدرا که قرار بود فروردین ۹۸ پرداخت شود، با ملزم کردن پیمانکار تا ۲۷ اسفند ۹۷ به حساب این افراد واریز می‌شود.

شهردار صدرا ادامه داد: هشت نفر از پاکبان‌های صدرا به دلیل مسائل انضباطی و انجام تخلف از سوی پیمانکار اخراج شده بودند که با وساطت اعضای شورای شهر صدرا و مسئولان شهرداری این شهر مقرر شد به تخلفات آنان رسیدگی شود و در صورت قابل چشم پوشی بودن مسائل انضباطی، این افراد به محل کار خود بازگردند.

ملک زاده اظهار کرد: حدود ۸۰ پاکبان در سطح شهر صدرا مشغول فعالیت هستند.

جمعه ۱۷ اسفندماه ۹۷ تعدادی از افراد که خود را دانشجویان بسیجی شیراز معرفی کرده اند مقابل محل برگزاری نماز جمعه صدرا تجمع کردند و خواستار پرداخت مطالبات پاکبان‌ها شدند.

در پی بروز حاشیه‌هایی در محل نماز جمعه صدرا تعدادی از این دانشجویان و کارکنان شهرداری صدرا به کلانتری منتقل شدند که به گفته مقامات امنیتی استان فارس لحظاتی بعد در پی سازش دو طرف در کلانتری صدرا موضوع خاتمه یافت.

شهر جدید صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

مشکل پاکبانان‌ شهر صدرا با پرداخت مطالبات رفع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدونی
۱۳:۲۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
سلام. سنوات پارسال وعیدی 6 ماه اول سال که پیمانکار سرویس بهداشتی شیراز هنوز پرداخت نشد..