سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از افزایش کشف ۱۴۲۱ درصد قاچاق احشام در مرز‌های استان خبر داد.

نوار مرزی کاملا تحت پوشش است /افزایش کشف قاچاق احشام در آذربایجان غربیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ فردین پیری سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی گفت: وظیفه مرزبانی حفظ حریم وطن است و به رغم همه شیطنت‌های دشمنان در بیرون از مرز‌ها در حال حاضر با لطف خدای متعال و تلاش سربازان این سرزمین امنیت پایداری در سطح منطقه داریم.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی ادامه داد: درشرایط امروزی پلیس مرزبانی در فضای تهدیدات موجود و البته با توجه به حجم علوم روز باید بتواند در عرصه دیپلماسی بین‌الملل و دفاع از مرز و کیان ملی نقش آفرینی کرده و حاضر شود که شاهد تحقق این امر در میان نیرو‌های مرزبان کشور هستیم.

وی افزود: دشمن در تلاش برای تجهیز گروهک‌ها و فشار بر مرز‌ها است که با حمایت‌های رهبر انقلاب و همراهی مردمی شاهد امنیت پایدار هستیم.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بیان داشت:کولبری و قاچاق کالا در برخی مواقع پوششی برای انتقال مواد مخدر، سلاح و مهمات است که باید در این زمینه دقت کافی شود.

وی از افزایش کشف ۱۴۲۱ درصد قاچاق احشام در مرز‌های استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدامات جدی در طول دو ماهه اخیر در مرز‌ها در حال حاضر جلوی قاچاق احشام گرفته شده است.

فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی افزود: ۴۱ درصد افزایش کشف اجناس دخانی، ۷۱ درصد افزایش کشف در حوزه البسه، ۹۲ درصد کاهش در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی و ۱۴۲۱ درصد افزایش کشفیات در استان در امر احشام را داریم.

وی، تصریح کرد: در حوزه قاچاق احشام، حدود ۲ ماه است که با توجه به اقدامات موثر نیروهای مرزبانی کشفیات در این حوزه به صفر درصد رسیده یعنی دیگر شاهد قاچاق دام از مرزهای استان نیستیم.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی، در ادامه سخنان خود، اذعان داشت: ۶۷ درصد کاهش کشف تجهیزات ماهواره‌ای، ۴۱ درصد کاهش مواد محترقه، ۳۵ درصد کاهش کشفیات اقلام دارویی، ۹۵ درصد افزایش دستگیری اتباع خارجی و نیز ۲۶۷ درصد افزایش توقیف خودرو از دیگر موارد قعالیت این فرماندهی در سال ۹۷ است.

 

انتهای پیام/م

نشست خبری فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.