شهردار منطقه ۶ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زباله‌های منطقه ۶ ماهانه یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود

دهداری پور با اشاره به درآمد بیش از یک میلیاردی شهرداری منطقه ۶ از فروش زباله گفت: در سال گذشته تنها ۲۰۰ میلیون تومان در ماه از زباله درآمد کسب کردیم.

زباله‌های منطقه ۶ ماهانه یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شودمحمدرضا دهداری پور شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راه‌اندازی سایت تفکیک زباله خشک در منطقه ۶ اظهار کرد: عملیات ساخت این سایت از سال ۹۵ شروع و تا مرداد ماه سال ۹۶، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با به پایان رسیدن سال ۹۷، تمام مراحل آن به اتمام رسید و اکنون قابل بهره‌برداری است.

شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه زباله‌ها پس از تفکیک به پیمانکار فروخته می‌شوند، گفت: در مزایده‌ای که پیمانکار برنده شده است، ماهانه یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان از او می‌گیریم و زباله خشک منطقه را به هر میزان که باشد، به او تحویل می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه تولید زباله در ایام تابستان و نزدیک عید نوروز بیشتر می‌شود، اظهار کرد: تا سال قبل ما تنها ۲۰۰ میلیون تومان در ماه بابت فروش زباله از پیمانکار دریافت می‌کردیم که امسال این مبلغ جهش ۶ برابری داشته است.

بیشتر بخوانید: آشنایی ۲۰۰ خانوار با شیوه‌های تفکیک زباله
دهداری پور با بیان اینکه اطلاعات ما از شرایط جمعیتی منطقه سبب شده که بدانیم چه میزان زباله تولید می‌شود، گفت: با توجه به آنالیزی که سازمان پسماند شهرداری در اختیارمان می‌گذارد، مزایده را برگزار و همکاری با پیمانکار را آغاز کردیم.

شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه طراحی پروژه توسط شرکت مشاور انجام شده است، گفت: این کار با همراهی سازمان پسماند انجام شده و تجهیزات آن هم توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری به صورت تماماً ایرانی تأمین شده است.

وی خاطر نشان کرد: کل این پروژه ۲۳۵۰ متر زیر بنا دارد و به ما کمک می‌کند حجم بیشتری از پسماند خشک را تفکیک کنیم، همچنین در کنار این سایت یک ساختمان اسکان کارگری ساخته شده است که در نهایت هزینه ساخت هر دو مجموعه ۶.۵ میلیارد تومان تمام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار