همیاران گردشگری با ستاد خدمات سفر‌های استان همکاری می‌کنند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: همیاران گردشگری با ستاد خدمات سفر‌های استان همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ریتا خضرزاده، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته، تعدادی از علاقمندان به فعالیت‌های گردشگری، تحت عنوان همیاران گردشگر با ستاد خدمات سفر‌های نوروزی استان همکاری خواهند نمود.

او افزود: پیرو مکاتباتی که با آموزش و پرورش استان و تعدادی از مراکز آموزشی و دانشگاهی صورت گرفته است تعدادی از دانش آموزان علاقمند و دانشجویان رشته‌های گردشگری جهت همکاری با این اداره کل در ایام نوروز معرفی شده اند که در اولین جلسه توجیهی که برای آنان برگزار شده چهارچوب و اصول کلی همکاری نشریح گردید.

حضرزاده ادامه داد: همیاران گردشگری قرار است در برنامه‌های متنوعی که از سوی این اداره کل تدوین شده است همکاری نمایند از جمله اینکه در رزمایش ترافیکی و خدمات سفر گردشگری استان و همچنین اجرای برنامه‌های نوروزگاه بعنوان عوامل اجرایی فعالیت خواهند نمود.

معاون گردشگری در ادامه تصریح کرد: علاوه بر همیاران گردشگری، تعداد قابل توجهی راهنمای گردشگر نیز در سطح شهر‌های استان با ستاد خدمات سفر استان همکاری می‌نمایند.

وی در این خصوص گفت: راهنمایان گردشگری در مبادی ورودی ، خروجی شهرها، پایانه ها، محل برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اماکن تاریخی-گردشگری استان‌ها حضور خواهند داشت و خدمات و راهنمائی‌های لازم را برای گردشگران ارائه می‌دهند.

معاون گردشگری اداره کل در پایان بیان کرد: همه سعی و برنامه ریزی‌های این اداره کل بر این است تا گردشگران سفر امن و راحتی را به این استان داشته باشند و آشنای حداکثری از این استان کسب نمایند.

 

انتهای پیام/م

 

ضرورت همکاری همیاران گردشگری با ستاد خدمات سفر‌های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.