نقش آفرینی پلیس در طرح‌های انتظامی – ترافیکی نوروز ۹۸

فرمانده انتظامی استان استان اردبیل گفت: پلیس در طرح‌های انتظامی – ترافیکی نوروز ۹۸ متعهدانه، مسئولانه و با زیبندگی به اخلاقیات و برخورداری از اقتدار قانونی نقش آفرینی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در جلسه شورای عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن سال نو از تلاش‌های تک تک کارکنان در سنگر تأمین، حفظ و توسعه آرامش اجتماعی و حاکمیت امنیت پایدار در جامعه استانی قدردانی کرد و افزود: باید با تلاش جهادی، انگیزه الهی و شور و نشاط روحی و جسمی وظایف اداری و مأموریت‌های سازمانی خود را انجام داده و نماینده شایسته نظام اسلامی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به توطئه‌های گسترده و هجمه‌های استکبار جهانی و هم پیمانان غربی و عربی اش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، پشتیبانی مردم از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام و بصیرت دینی و سیاسی اقشار اجتماعی بستر‌های افزایش بیش از پیش اقتدار و صلابت کشور عزیزمان ایران را فراهم و استکبار جهانی را ناکام‌تر کرده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به مأموریت پیش روی پلیس در قالب طرح انتظامی – ترافیکی نوروز ۹۸ و چهارشنبه آخر سال بیان داشت: پلیس در طرح انتظامی – ترافیکی نوروز ۹۸ و مأموریت چهارشنبه آخر سال متعهدانه، مسئولانه و با زیبندگی به اخلاقیات و برخورداری از اقتدار قانونی نقش آفرینی کرده و آرامش و امنیت را به مردم استان و مسافران و مهمانان نوروزی هدیه خواهد داد.

سردار حسینی با تأکید براینکه اجرای موفق مأموریت چهارشنبه آخر سال توسعه آموزش‌های همگانی، اطلاع رسانی هدفمند هشدار‌های انتظامی و تشدید اقدامات پیشگیرانه و از همه مهمتر همدلی و همگانی سازمان‌های فرهنگی و آموزشی را می‌طلبد، گفت: پلیس در مأموریت چهارشنبه آخر سال همراه مردم و همگام با شادی‌های آنان خواهد بود و با معدود افراد هنجارشکن برخورد مقتدرانه و منطبق با قانون خواهد داشت.

وی برضرورت حمایت از کارکنان وظیفه شناس، متعهد، مسئولیت پذیر و دلسوز سازمان تأکید کرد و افزود: تعالی رفتار فردی و سازمانی و تأمین سلامت اداری همواره باید مد نظر کارکنان، فرماندهان و مدیران بوده، که تحقق این دو موضوع مهم مستلزم کیفی و هدفمند سازی برنامه‌های آموزشی و توسعه فرهنگ خود صیانتی و خود کنترلی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ضرورت جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت را مورد تأکید قرار داد و گفت: پلیس همواره بر افزایش شور و نشاط جامعه و پیشگیری اثر بخش از جرایم و آسیب‌های اجتماعی تأکید داشته و دارد، لذا دستیابی به این دو هدف احساس مسئولیت جمعی و افزایش مشارکت اجتماعی را می‌طلبد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پلیس ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار