آمادگی کامل جایگاه‌های سوخت فارس در ایام نوروز

تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در ایام نوروز آماده ارائه خدمات هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی‌کریمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با بیان اینکه توزیع مناسب بنزین در تمام ایام سال، خصوصا در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، از وظایف مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است، تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفر‌های درون و برون شهری و افزایش مصرف بنزین، تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین به موقع و مطلوب سوخت مورد نیاز هم‌وطنان انجام شده است.

وی افزود: میزان مصرف روزانه بنزین اکنون در فارس ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر است و پیش‌بینی می‌شود این میزان در ایام پایان سال و در تعطیلات نوروزی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته باشد.

بنی کریمی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود با رفع مشکلات احتمالی، جایگاه‌ها با حداکثر توان برای خدمات رسانی در ایام نوروز آماده شوند و مسافرانی که وارد جایگاه‌ها می‌شوند با آرامش کامل خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس بیان کرد: این شرکت تمام تلاش خود را انجام خواهد داد که با حساسیت بالا برای سوخت رسانی روان و جلب رضایت مسافرین و مهمانان استان با بکارگیری همه امکانات و تمام زیر مجموعه‌ها و آماده باش کامل کارکنان شرایط مناسب را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافرین نوروزی را در استان فارس فراهم کند.

بنی کریمی اظهار داشت: بازدید از وضعیت جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و CNG از اوایل اسفند با اعزام تیم‌های عملیاتی، فنی، کنترل کیفی، کمی و بازرسی آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، تیم‌های نظارتی وضعیت و نحوه عرضه فرآورده‌های نفتی و ارائه خدمات را در سطح جایگاه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و مشکلات و نارسایی‌های احتمالی را مورد پیگیری و رفع خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: با توجه به ذخیره سازی مطلوب فرآورده‌های نفتی به ویژه بنزین در سطح استان کوچکترین مشکل از بابت نوسان مصرف بنزین در ایام پیک نوروزی وجود نخواهد داشت.

بنی کریمی تصریح کرد: همه مجاری عرضه CNG و فرآورده‌های نفتی مایع به تعداد ۱۲۸ جایگاه CNG و ۲۷۲ باب جایگاه سوخت مایع فعال و در حال سرویس دهی هستند و امکان سوختگیری هم زمان از ۲۵۰۰ نازل بنزین، ۹۵۰ نازل نفتگاز و ۶۳۳ نازل CNG لازم است.

وی همچنین گفت: از آنجا که استان در مسیر تردد زائرین حضرت شاهچراغ (ع)، گردشگران و مسافرین و مهمانان خصوصا در ایام پایان سال و نوروز قرار دارد و از پرترددترین استان‌های کشور در ایام نوروز به شمار می‌رود، لذا کیفیت و کمیت خدمات و پاسخگویی به مسافران بسیار حائز اهمیت است و کار نظارت در جایگاه در ایام خاص سال از جمله تعطیلات نوروزی به صورت ویژه از سوی شرکت ملی پخش استان فارس در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس ادامه داد: مصرف روزانه گاز CNG در استان روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب است که آمادگی توزیع این فرآورده با ۶۰ درصد افزایش در ایام نوروز وجود دارد.

بنی کریمی اعلام کرد: سامانه ارتباط با مشتریان و مردم با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ با راهبری روابط عمومی شرکت و واحد بازرسی و نظارت، مرکزی مطمئن برای بررسی مشکلات و دریافت نظرات مردم، مصرف کنندگان و مشتریان به شمار می‌رود.

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی فارس تصریح کرد: این سامانه ارتباطی به صورت شبانه روزی جهت دریافت انتقادات و بررسی مشکلات و پیشنهادات مردم، فعال است.

انتهای پیام/م

تامین سوخت کافی در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.