دادستان عمومی و انقلاب نهاوند:

برخورد قاطع با سارقین احشام و قاچاقچیان دام

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: بدون اغماض با سارقین احشام و قاچاقچیان دام در نهاوند برخورد می‌شود.

برخورد قاطع با سارقین احشام و قاچاقچیان دامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدهادی مصطفوی دادستان عمومی و انقلاب نهاوند بیان کرد: با توجه به پرونده‌های متعدد قضایی پیرامون موضوع سرقت، قاچاق دام و مواد محترقه، با هرگونه ارتکاب جرم سرقت بصورت مسلحانه باندی، سازمان یافته و حرفه‌ای برخورد قضایی خواهد شد.
وی  با اشاره به تاکیدات دادستانی به مرجع انتظامی در دستگیری مرتکبین جرم بر اساس موازین قانونی،گفت: اقدام فوری مامورین انتظامی در دستگیری مجرمین، کشف جرم در جرایم مشهود وفق مقررات و موازین، بسیار موثر بوده و تامین کننده امنیت در جامعه خواهد بود.

وی افزود: دامداران، عشایر و افرادی که مبادرت به نگهداری دام می نمایند، ضرورت دارد ضمن ثبت موجودی و اختصاص پلاک از طریق دامپزشکی و جهاد کشاورزی از وقوع جرایم پیشگیری نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند اظهار داشت: اداره صمت، دامپزشکی و آگاهی در روز‌های آتی نظارت خود بر نحوه عرضه دام در نهاوند را تشدید خواهند نمود.
وی افزود: شبکه بهداشت و درمان نیز با نیرو‌های کشیک نوروزی توجه ویژه‌ای بر مواد غذایی دارویی رستوران‌ها و مغازه‌ها خواهند داشت.

انتهای پیام/س

با سارقین احشام و قاچاقچیان دام برخورد جدی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.