عزم جدی دولت در مدیریت هزینه‌های درمانی و حمایت از بیماران

دولت در مدیریت هزینه‌های درمانی و حمایت از بیماران عزم جدی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری در دیدار با مدیر عامل بیمه سلامت ایران با اشاره به لزوم توجه جدی به مسائل درمانی مردم افزود: باید تلاش کنیم تا با بهبود ارائه خدمات در حوزه‌های درمانی بیش از گذشته شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

وی بیان اینکه استقرار دولت الکترونیک و مدیریت منابع و مصرف باید یکی از اولویت‌های بیمه سلامت باشد، اظهار داشت: با اجرای این طرح بویژه از طریق نسخه نویسی الکترونیکی بسیاری از هزینه‌های مازاد نیز برای بیمار و دستگاه‌های تحت امر کاهش پیدا می‌کند.

استاندار گیلان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی گفت: نسخه نویسی الکترونیکی کاهش هزینه‌های درمانی را به دنبال دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به محدودیت منابع مالی در حوزه سلامت افزود: با استفاده از دولت الکترونیک امیدواریم خدمات بهتری را افراد تحت پوشش بیمه دریافت کنند.

در ادامه این نشست طاهر موهبتی تصریح کرد: برای ارتقاء سطح زیر ساخت‌های دولت الکترونیک، شکل‌دهی فناوری IT در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل بیمه سلامت ایران با بیان اینکه در سال ۹۷ تعدد مراجعه به بیمارستان‌ها ۲۳.۷ کاهش پیدا کرده، افزود: با اجرای پروژه نسخه نویسی الکترونیک امیدواریم ضمن کاهش مراجعات بیهوده به حوزه سلامت، در حوزه صرفه‌جویی منابع و خدمات رسانی مناسب به مردم موفق‌تر از قبل عمل کنیم.

وی افزود: بدهی‌های بیمه سلامت براساس پولی که از صندوق توسعه ملی پرداخت شد، در بخش خصوصی صفر شده است.

انتهای پیام/آ

حمایت از بیماران برای هزینه های بالای درمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.