رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: مکان تمام پایگاه‌های نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مورد ارزیابی قرار گرفته است.

شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص استقرار پایگاه‌های نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در دو شاخه‌ی امداد و نجات، آموزش و پیشگیری فعالیت می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: سازمان جوانان امسال نوزدهمین سالی است که فعالیت‌هایی در راستای ایمنی و سلامت را در ۱۲۲۶ پایگاه ثابت و سیار به مسافران ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در خصوص ارزیابی پایگاه‌ها عنوان کرد: امسال سعی شده است که ارزیابی مکان پایگاه‌ها از انسجام بیشتری برخوردار باشد.


بیشتر بخوانید: وجود یک هزار پست سازمان جوانان هلال احمر در طرح نوروزی ۹۸


وی با بیان اینکه در نوروز سال گذشته بیش از ۴ میلیون نفر به پایگاه‌ها مراجعه کردند گفت: امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ بازخورد بیشتری را نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

صابونچی مطرح کرد: در استان تهران و شمیرانات ۶ پایگاه ثابت و ۵ تا تیم سیار در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار