آماده باش ۹ بیمارستان دولتی و خصوصی منطقه کاشان در طرح سلامت نوروزی

۹ بیمارستان دولتی و خصوصی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل کاشان برای اجرای طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا ۱۵ فروردین ۹۸ در آماده باش کامل و ارائه خدمات درمانی به بیماران و مسافران نوروزی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر محمد حاجی جعفری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان،  در نشست خبری با اهالی رسانه گفت: ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در تمامی این بیمارستان‌های دولتی و خصوصی درکاشان و آران و بیدگل به همشهریان و مسافرین نوروزی انحام می‌شود.

وی افزود: بیمارستان‌های بهشتی در تمامی رشته‌های تخصصی، نقوی برای خدمات آزمایشگاه-رادیولوژی-MRI، کارگرنژاد برای بیماری‌های اعصاب و روان، متینی برای بیماری‌های گوش وحلق و بینی-چشم، شبیه خوانی (تامین اجتماعی) برای بیماری‌های زنان و زایمان در این مدت به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

به گفته وی، فعالیت بیمارستان‌های سیدالشهدا برای تمامی رشته‌های تخصصی و شهید رجایی برای بیماری‌های زنان و زایمان از مراکز درمانی دولتی در شهرستان آران و بیدگل در این طرح است..

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: بیمارستان خصوصی میلاد برای رشته‌های تخصصی و بیمارستان یثربی با بخش‌های قلب، اورژانس، رادیوتراپی، شیمی درمانی و دیالیز در قالب طرح سلامت نوروزی در آماده‌باش کامل فعال است.

دکتر حاجی جعفری، افزود: درمانگاه‌های شبانه روزی مرکزی، گلابچی، خیریه فاطمیه راوند، خیریه باقرالعلوم در فین کاشان و درمانگاه شبانه روزی امام خمینی در آران و بیدگل به همشهریان و مسافرین نوروزی خدمات ویزیت پزشک عمومی، تزریقات و نوار قلب را ارائه خواهند کرد.

وی فعالیت و ارائه خدمات دندانپزشکی درمانگاه‌های شبانه روزی دندانپزشکی جم، سلامت و پارس در کاشان و مهر در آران و بیدگل به بیماران را در این ایام یادآورشد و گفت: کلینیک ویژه بیمارستان نقوی بعداز ظهر‌ها خدمات ویزیت متخصصین را به مراجعین در ایام نوروز ارائه خواهد کرد.

به گفته وی، ۲۴ هزار نفر در اجرای طرح سلامت نوروزی ۹۷ در مراکز درمانی دوشهرستان پذیرش شدن که ۱۹ هزار نفر آن سرپایی درمان و ۴ هزار نفری بستری شدند.

شایان ذکر است: از فعالیت‌های یکساله اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان تجلیل و تقدیر شد.

 
انتهای پیام/م
 

آماده باش مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در طرح سلامت نوروزی

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.