برگزاری بیست و هشتمین و بزرگترین مسابقات فوتبال زمین خاکی استان در شهر نایین

رئیس هیئت فوتبال نایین گفت: این شهرستان، نوروز ۹۸ میزبان فستیوال مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف و بزرگترین مسابقات فوتبال زمین خاکی استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، برگزاری بزرگترین مسابقات فوتبال زمین خاکی در شهر نایین طبق بیست و هفت دوره در سنوات قبل ومسابقات مهیج ورزشی دیگر، تب ورزش نایین را در نوروز ۹۸ داغ‌تر از هرساله کرده است.

اسماعیل عرب، گفت:از جمله برنامه‌های فستیوال مسابقات ورزشی، والیبال ۴ نفره و فوتبال گل کوچک ویژه نوروز ۹۸ در محمدیه نایین به میزبانی باشگاه شاهین محمدیه با حضور چشم گیر شرکت کنندگان ورزشکار خواهد بود.

وی با اشاره به یادواره شهدای شهرستان نایین بیان نمود:یک دوره‌ی مهیج و پرنشاط مسابقه فوتبال زمین خاکی ۸ نفره ویژه یادواره شهدای شهرستان نایین به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی دجله بافران برگزار میگردد که تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات ۸ تیم می‌باشد.

این مسئول ورزشی اظهار نمود:بر خلاف شهرستان‌های دیگر که توجه به فوتبال در زمین خاکی کمرنگ‌تر شده و آخرین نفس‌های فوتبال زمین خاکی کشیده می‌شود نایین طی ۲۷ سال گذشته قدم‌های مثبتی در جهت احیای این ورزش برداشته است و سال‌های نه چندان دور در هر محله ای، زمین‌های خاکی غوغایی از هیجان را به پا می‌کرد، ولی متاسفانه بنا بر دلایلی رو به فراموشی و کمرنگ شدن می‌رود فوتبال در زمین خاکی، فقط ورزش نبود دنیایی از صمیمیت، هیجان، یکدلی، تلاش، دیدار و... بود که باعث می‌شد به عنوان رکن اصلی ورزش در هر محله ای، حرف‌ها برای گفتن داشته باشد که بر همین اساس هیئت فوتبال شهرستان نایین تمرکز اصلی خود را در این عرصه به کار گرفته تا با احیا و حفظ آن، قدمی مثبت در جهت ارتقای سطح فرهنگی_ورزشی کشور و شهرستان نایین بردارد و خوشبختانه در فوتبال زمین خاکی شهرستان نایین جز پیشتاز‌های این رشته ورزشی در سطح استان اصفهان است.

عرب بافرانی در پایان اضافه کرد: بزرگترین و بیست و هشتمین دوره مسابقات فوتبال زمین خاکی در سطح استان اصفهان به میزبانی روستای فود از نایین و با شرکت ۲۰ تیم از روستا‌های منطقه لای سیاه برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/پ

بیست و هشتمین دوره مسابقات فوتبال زمین خاکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.