مدیر باشگاه یاران کورش نهاوند:

کتاب، جایزه مسابقات ورزشی در نهاوند

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی یاران کورش نهاوند گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نوجوانان در مسابقات فوتسال نوجوانان نهاوند کتاب اهداشد.

اهدا کتاب درمسابقات فوتسال نوجوانان نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  علی شهبازی مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی یاران کورش نهاوند با بیان اینکه باشگاه فرهنگی و ورزشی یاران کورش، سرلوحه و الگوی خود را فعالیت های فرهنگی، مذهبی، شهدای ورزشکار قرار داده است، گفت:  در فینال مسابقه فوتسال نهاوند که بین تیم یاران کورش و پاسارگاد نوین بین بازیکنان دو تیم کتاب اهداشد.

وی با اشاره به اینکه باشگاه یاران کورش اولویت آخر خود را قهرمانی می داند،بیان کرد: در مرحله اول فعالیت های مذهبی  و الگو گرفتن از آموزه های دینی و شهدای ورزشکار را سرلوحه خود قرار داده والحمدالله هرچه موفقیت دارد از همین برنامه هاست.

مدیر باشگاه یاران کورش اظهار داشت: هر سال نزدیک به  ۶۰۰ نفر در رده های مختلف سنی در این باشگاه آموزش می بینند که علاوه بر ورزش و کارهای فرهنگی و درسی برای ورزشکاران انجام می شود.

کورش قپانوری پیشکسوت فوتبال و سرمربی باشگاه یاران کورش با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰ بازیکن در رده های مختلف سنی در سطح کشور از این باشگاه معرفی شده اند،گفت:  یکی از نمونه های خوب آنها جناب اقای مهدی کیانی بازیکن تیم سپاهان اصفهان است.

پیشکسوت فوتبال نهاوند با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب خوانی بین جوانان، بیان کرد: تمام ورزشکاران  باید در کنار نیرومند کردن بدن اندیشه خود را نیز با مطالعه کتاب پرورش دهند.

قپانوری افزود: هرسال از جوانان خلاق این باشگاه در عرصه های علمی، فرهنگی و هنری، قبولی دانشگاه با دادن هدایایی در جشنواره یاران کورش تجلیل می شود.

وی اظهار داشت: تشویق بچه ها به شرکت در نماز جمعه، مناسبت های ملی و مذهبی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و فوتبالیست شهید، قرائت وصیتنامه  شهدا و شرکت در کارهای خداپسندانه مانند امور خیریه از دیگر کارهای این باشگاه  فرهنگی ورزشی می باشد.

سرمربی یاران کورش یادآور شد: امسال در تمامی رده های سنی در مسابقات فوتبال چمنی در شهرستان نهاوند رتبه اول را کسب کرده ایم.

انتهای پیام/د.ا

در فینال مسابقات فوتسال نوجوانان نهاوند کتاب اهداشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید غلامرضا سلامتی
۰۴:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
خیلی عالییییی
آخرین اخبار