مدیر عامل شرکت گاز اردبیل؛

برخورداری بیش از ۱۸ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۱۸ هزار مشترک شهری و روستایی و نیز ۴۸ واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدائی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستاهای اصلاندوز اظهار داشت: همزمان با روزهای پایانی سال پروژه‌های گازرسانی به قشلاقات و 35 روستای شهرستان اصلاندوز و نیز محور صنعتی پایاب سد خدا آفرین به بهره‌برداری رسید تا ساکنان این روستاها بتوانند از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند.

وی افزود: پروژه گازرسانی به این روستاها در قالب 122 کیلومتر شبکه‌گذاری و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که نزدیک به 880 خانوار روستایی در این منطقه با افتتاح این پروژه‌ها تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند. 

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: توسعه گازرسانی در سال‌های اخیر از دستاوردهای دولت بوده که اعتبارات هزینه شده به منظور گازرسانی به این روستاها و محور صنعتی پایاب سد خدا آفرین از منابع داخلی تامین شده است.

خدائی گفت: افتتاح پروژه‌های گازرسانی به این روستاها و قشلاقات در راستای خدمت به مردم و حفاظت از محیط زیست است و امیدواریم همه مشترکان گاز طبیعی با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه، شکرگزار این نعمت الهی باشند.

وی از مصرف بیش از دو میلیارد و 450 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و سایر مراکز استان در 11 ماهه امسال خبر داد و افزود: در این مدت بیش از 18 هزار مشترک شهری و روستایی و نیز 48 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

انتهای پیام/ع

گازرسانی به روستاهای اردبیل

 

برچسب ها: گاز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.