نظارت ۱۰ اکیپ بازرسی بر واحد‌های تولیدی و کارگاهی

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در ایام نوروز ۱۰ اکیپ بازرسی بر واحد‌های تولیدی و کارگاهی دارای پروانه بهداشتی در حوزه مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی نظارت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهریار مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در سطح شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز کارشناسان نظارت بر مواد غذایی آماده هستند که نظارت لازم و کافی را در این خصوص اعمال کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز عرضه سوغات خوراکی کرمانشاه از قبیل: نان برنجی، کاک، نان خرمایی و روغن حیوانی بسته بندی شده رونق بسیار زیادی دارد، گفت : تمهیدات لازم برای نظارت بیشتر بر واحد‌های دارای شناسه بهداشتی تولید این محصولات در نظر گرفته شده است.

مستوفی با بیان اینکه در هنگام خرید این محصولات و هرگونه فرآورده خوراکی به تاریخ تولید و انقضاء، شماره پروانه بهداشتی و سیب سلامت و نیز شرایط نگهداری آن محصول در مکان عرضه توجه شود گفت: در هنگام خرید کالا‌های سلامت محور وارداتی به خصوص اقلام آرایشی و بهداشتی خارجی به برچسب اصالت و سلامت کالا دقت لازم شود.

وی اظهار داشت: هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در محصولات موضوع را با شماره تلفن ۳۷۱۰۶۲۳۲ واحد شکایات مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در میان بگذارند تا در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود .

 

 

انتهای پیام/د

آمادگی کارشناسان نظارت بر مواد غذایی

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.