کردستان از نظر سرقت جزو استان‌های آخر کشور است

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت : این استان از نظر سرقت در رده‌های آخر کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج بیان کرد: میزان سرقت مسلحانه در استان کردستان امسال هشت مورد بوده است که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به اینکه آمار سرقت استان کردستان ۶ دهم درصد است اظهار داشت: این استان از نظر سرقت در رده‌های آخر کشور قرار دارد.

وی با اشاره به جرائم در فضای مجازی افزود: در سال گذشته میزان جرائم اخلاقی در فضای مجازی ۴۷ درصد، جرائم مالی ۲۶ درصد بوده است که امسال میزان جرائم مالی در این فضا به ۵۲ درصد افزایش یافته و میزان جرائم اخلاقی به ۳۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: پنجشنبه شب سه سارق با اسلحه کلاشینکف قصد سرقت از فرش فروشی را داشتند که با اطلاع رسانی مردم، نیرو‌های پلیس یگان امداد بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد : این سارقین که از خودرو سرقتی استفاده می‌کردند حین فرار در خروجی کامیاران با ماموران انتظامی درگیر شدند که یکی از آن‌ها کشته و ۲ نفر دیگر دستگیر شدند.

وی اذعان داشت: سارقان از استان‌های همجوار کردستان بودند که با یک خودرو سرقتی می‌خواستند از مغازه فرش‌فروشی در سنندج سرقت کنند.

انتهای پیام/ع

کردستان از نظر سرقت جزء استان‌های آخر کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.