معرفی بهترین بازی‌های رایگان گوشی‌های هوشمند +تصاویر

اگر از علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای هستید و خبرهای دنیای گیم را به صورت مرتب دنبال می‌کنید، بهتر است با بهترین بازی‌های رایانه‌ای رایگان آشنا شوید.

بهترین‌بازی‌های رایگان را بشناسید +فیلم ///دپوییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه دیگر دوران بازی‌هایی پرجنب و جوش و گروهی در خانه و طبیعت به پایان رسیده است و بازی‌های رایانه‌ای جای بازی‌های قدیمی را در نقاط مختلف جهان گرفته‌اند. در جهان کنونی هر روز تعداد بیشتری بازی رایانه‌ای با کیفیت‌های باورنکردنی منتشر می‌شود.

کودکان و نوجوانان و حتی جوانان تمایل بسیار زیادی به این نوع از بازی‌ها پیدا کرده‌اند و با علاقه زیاد  تمامی خبرهای دنیای گیم و بازی‌های منتشر شده را تعقیب می‌کنند. لذا تولیدکنندگان و بازی سازان برتر در سراسر جهان با تلاش فراوان به دنبال انتخاب سوژه‌هایی مناسب‌تر برای ساخت بازی‌هایی با کیفیت مورد توقع گیمرهای کنونی هستند.

هرچند میزان زیاد تمایل نوجوانان و کودکان به بازی‌های رایانه‌ای منتقدان بسیاری دارد و متخصصان معتقدند بازی‌های رایانه‌ای علاوه بر کم تحرکی و آسیب‌های فیزیکی، ذهن و روان کاربران را نیز مورد حملات شدید قرار می‌دهد، ولی به هر جهت نمی‌توان با حجم بسیار زیاد و گرایش شدید گیمرها به این نوع از سرگرمی مقابله کرد و میلیاردها دلار سرمایه‌ای که در این حوژه جا‌به‌جا می‌شود را نادیده گرفت.

در میان بازی‌های رایانه‌ای، گیم‌های مخصوص تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها که با سیستم‌عامل‌های اندروید یا IOS میان مردم وجود دارند بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده‌اند. امروز شاید کمتر کسی در دنیا از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده نکند و گوشی خود را در طول روز در کنارش نداشته باشد. کاربران این دستگاه‌ها ترجیح می‌دهند در ساعات فراغت خود و یا زمان‌هایی که در حال ترددهای درون شهری هستند لحظاتی را با بازی‌های موجود در گوشی شخصی سپری کنند.

در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین بازی‌های رایگان گوشی‌های هوشمند را به شما معرفی کنیم:

بهترین‌بازی‌های رایگان را بشناسید +فیلم ///دپویی

بازی Alto's Odyssey

بازی Alto's Odyssey از جمله بازی‌های رایگان تلفن همراه در دو نسخه اندروید و IOS است که طرفداران زیادی دارد. کاربر در این بازی باید نقش دونده‌ای را در یک مسابقه بی‌پایان ایفا کند. شما باید مراقب سنگ‌ها و دیگر عواملی که بازی برای کم کردن امتیاز و گرفتن جان دونده به سمتتان می‌فرستد، باشید. در مکان‌های مشخصی از بازی کاربر می‌تواند با گرفتن امتیازی خاص، حرکاتی جادویی انجام دهد. این بازی از دسته‌ بازی‌هایی است که اگر مراقب نباشید به راحتی می‌توانید معتاد آن شوید و ساعات زیادی از شبانه روز خود را درگیر آن سازید.


بهترین‌بازی‌های رایگان را بشناسید +فیلم ///دپویی

بازی Dota 2

بازی Dota 2 یکی از سخت‌ترین بازی‌های رایگان همراه است به نحوی که با وجود صدها شخصیت و استراتژی تیمی مختلف در آن تنها بعد از ساعت‌ها بازی کردن و درگیر بودن با این گیم می‌توانید از آن سردربیاورید. Dota 2 بسیار جذاب است و شاید در  کنار دلایل بیان شده برای سختی این گیم، سناریو بی‌نظیر آن نیز دلیلی برای نیاز به مهارت بالا در حین بازی است. کاربر از ابتدا ورود به بازی تا آخرین لحظه‌ای که در آن حضور داشته باشد تماما درگیر خواهد بود و از این لحاظ بازی بسیار چالشی محسوب می‌شود. یادتان نرود در این بازی شما همیشه با چیزی برای یاد گرفتن روبه‌رو هستید.


بهترین‌بازی‌های رایگان را بشناسید +فیلم ///دپویی

بازی Eve Online

بازی Eve Online سرگرمی جالبی برای تمام رده‌های سنی و تمام سلیقه‌ها و دارای تصاویری با کیفیت فوق العاده و جذاب برای مخاطب خود است. بازی به گونه‌ای طراحی شده که کاربر در آن احساس قدرت کرده و به نوعی خود را حاکم جهان تصور می‌کند. در Eve Online شما با سفینه خود در فضای بیکران حرکت می‌کنید و هر لحظه با چالش‌هایی جدید روبه‌رو می‌شوید.

تیمی قوی از مهندسان این بازی را طراحی کرده‌اند و به طور مداوم نیز به پشتیبانی از آن می‌پردازند تا با بروز هرگونه مشکل و یا باگ در بازی سریعا آن را برطرف کنند. همچنین نسخه‌های بروزرسانی شده Eve Online نیز در بازه‌های زمانی مشخص ارائه می‌گردد تا کاربران بیشترین رضایت را از آن داشته باشند. اگر شما هم عاشق جنگ‌های فضایی هستید حتما این بازی را امتحان کنید.


بهترین‌بازی‌های رایگان را بشناسید +فیلم ///دپویی

بازی Fallout Shelter

بازی Fallout Shelter از زمان تولید و اولین عرضه به تدریج بین کاربران محبوب شد و توانست روز به روز بر تعداد کاربران خود بیافزاید. شما در این بازی شخصیت‌های مختلفی ندارید و تنها با یک یا دو شخصیت در تمام بازی همراه هستید ولی به لطف طراحی جالب با خطرات و مشکلاتی مواجه می‌گردید و به اندازه کافی هیجان زده می‌شوید. البته لازم به ذکر است که برای آن دسته از گیمرهایی که علاقه شدید به استرس بالا در حین بازی دارند Fallout Shelter بازی معمولی محسوب می‌شود و شاید جذابیت کافی را برای آن‌ها نداشته باشد.


بهترین‌بازی‌های رایگان را بشناسید +فیلم ///دپویی

بازی Fortnite Battle Royale

کارشناسان بازی ‌های رایانه‌ای بازی Fortnite Battle Royale را یک پدیده فرهنگی می‌دانند. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان همه روزه دقایق و حتی ساعت‌هایی را به این بازی اختصاص می‌دهند. این بازی علاوه بر تلفن همراه در رایانه شخصی و کنسول‌های بازی نیز حضور دارد. زنده ماندن مهم‌ترین چالش در این بازی است و از این لحاظ شاید شبیه به بازی پرطرفدار PUBG باشد. پس کافی است چتر نجات، لوازم جانبی، اسلحه و سایر مهمات خود را برداشته و به مبارزه سخت وارد شوید.


بهترین‌بازی‌های رایگان را بشناسید +فیلم ///دپویی

بازی Hearthstone

شاید درک محیط جادویی بازی Hearthstone دقایقی بیشتر طول نکشد ولی مراقب باشید این سادگی جادویی شما را فریب ندهد. با گذشت پنج سال از تولید این بازی اما همچنان یکی از محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود و تقریبا همه کاربران علت این محبوبیت را جادوی فریبنده موجود در بازی می‌دانند. طراحان Hearthstone به همه کاربران این گیم قول داده‌اند که با ورود به بازی از همه جنبه‌های آن لذت خواهند برد.


بهترین‌بازی‌های رایگان را بشناسید +فیلم ///دپویی

بازی Spaceplan Prototype

آیا بازی در فضایی بی‌انتها را دوست دارید؟ آیا به بازی با سیب‌زمینی علاقه دارید؟!! آیا شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به بازی‌های عجیب و غریب علاقه دارید؟ اگر پاسخ همه سوال‌های مطرح شده را برای خود مثبت می‌دانید حتما بازی Spaceplan Prototype را امتحان کنید، زیرا مطمئنا از آن لذت خواهید برد.

بازی Spaceplan Prototype عنوانی بسیار پر پیچ و تاب است و انتخابی مناسب برای لحظات کوتاه و یا حتی نسبتا طولانی بیکاری محسوب می‌شود. کاربران به راحتی و با سرعت تمام گیم‌پلی بازی را می‌شناسند و نیاز به زمان زیادی برای تسلط بر بازی ندارند. اما آنچه کاربر در طول مدت بازی به آن دست می‌یابد مهارت بیشتر در زمینه تعریف شده از سوی طراحان Spaceplan Prototype است.

گزارش از علیرضا باجلان


بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های ویدئویی برای تجربه در تعطیلات نوروز ۹۸ کدام‌اند؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار