شیری: دست جلالی برای بازی با استقلال بسته بود/ اجازه تمرین کردن به ما نمی‌دادند

کاپیتان تیم نساجی گفت: ۲ تا ۳ بازیکن مصدوم داشتیم و دست کادرفنی مان برای بازی با استقلال بسته بود.

شیری: دست جلالی برای بازی با استقلال بسته بود/ اجازه تمرین کردن به ما نمی‌دادندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد شیری درباره شکست نساجی مازندران مقابل استقلال بیان کرد: پس از پنالتی که داور برای استقلال گرفت به بازی مسلط شدیم و نیمه دوم با وجود اجرای دستورات کادر فنی مان در گلزنی موفق نبودیم. بچه‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند، اما شرایط به شکلی نبود که بازی زیبایی را به ویژه از تیم نساجی ببینیم.

او درباره بسته بودن دست‌های مجید جلالی روی نیمکت نساجی گفت: ۲ تا ۳ بازیکن ما شرایط حضور در این بازی را نداشتند و حتی خودم تا هفته پیش مصدوم بودم و از لحاظ بدنی شرایط مناسبی نداشتم. فرشاد فرجی هم با زانو درد بازی کرد و بین ۲ نیمه یک تعویض را به دلیل آسیب دیدگی انجام دادیم. همین امر سبب شد دست سرمربی تیممان برای تعویض بسته شود.

کاپیتان تیم نساجی درباره مشکلات مالی این باشگاه گفت: به عنوان بزرگ‌تر و کاپیتان تیم باید بگویم روز‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم و مشکلات خیلی زیادی داریم. به سختی کار می‌کنیم. پیش از بازی با استقلال مسئولان زمین تمرینی مان ۲ تا ۳ جلسه اجازه تمرین به ما نمی‌دادند که در نهایت با وساطت و پادرمیانی برخی افراد تمرین کردیم. فکر می‌کنم کار در ادامه لیگ برای نساجی خیلی سخت باشد.

انتهای پیام/

اظهارات شیری پس از دیدار برابر استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.