توضیحات مهماندار در خصوص کلیپ ضرب و شتم یک شهروند توسط مامور پلیس + فیلم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره انتشار کلیپ ضرب و شتم یک شهروند توسط پلیس توضیحاتی داد.

خودرو‌های شخصی ۶۷ درصد سطح معابر را در زمان پیک ترافیک اشغال می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: در تهران بیش از ۴ میلیون خودرو پلاک گذاری شده و هر روز بیش از یک میلیون خودرو از شهرستان‌های اطراف وارد پایتخت می‌شوند.


بیشتر بخوانید؛ واکنش سردار مهماندار به درگیری فرهاد مجیدی با مامور راهنمایی و رانندگی


وی با بیان اینکه طبق آمار فقط ۵۰۰ هزار خودور از سمت غرب و کرج وارد شهر تهران می‌شوند، افزود: یکی از مشکلات ترافیکی و آلودگی شهر تهران خودرو‌های شخصی است.


بیشتر بخوانید؛ پلیس با تخلفات پلاک مخدوش و دستکاری شده برخورد می‌کند


سردار مهماندار با بیان اینکه خودرو‌های شخصی اغلب تک سرنشین هستند و ۴۰ درصد حمل و نقل شهر تهران را شامل می‌شوند، تصریح کرد: این خودروها در زمان پیک ترافیک و عصر‌ها ۶۷ درصد سطح معابر را اشغال می‌کنند.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه لازم است زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی مانند مترو باید گسترش پیدا کند، افزود: همکاران پلیس راهور در تلاش هستند به تصادفات به سرعت رسیدگی کنند، اما برخی خودرو‌ها در زمان تصادفات غیرقابل حرکت هستند؛ به همین دلیل نیاز است شهرداری تهران معاونتی به نام سازمان خدمات بزرگراهی در نظر بگیرد که دارای جرثقیل‌های مستقل باشد و بتواند به سرعت به کمک پلیس در تصادفات بیاید.

وی بیان کرد: زمانی که وضعیت اقتصادی بد می‌شود رانندگان از دیگر شهرستان‌ها برای امرار معاش و مسافرکشی به تهران می‌آیند که با کمک پلیس پیشگیری این رانندگان را ساماندهی کردیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در حوزه حوادث جرحی ۵ درصد کاهش داشتیم، اظهار کرد: بزرگراه‌های شهر تهران اساسا شباهتی به معابر شهری ندارند و بیشتر شبیه جاده‌های برون شهری هستند؛ به همین دلیل نیاز است سرعت در بزرگراه‌ها مدیریت شود.

سردار مهماندار با اشاره به اینکه ۶۰۵ نفر در تهران و براثر تصادفات جان خود را از دست دادند، گفت: ۵۲ درصد این حوادث در بزرگراه‌ها بود.

وی تصریح کرد: ۴۶ درصد علت تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو است و علت اصلی عدم توجه به جلو توسط رانندگان نیز استفاده از موبایل و وسایل مشابه می‌باشد.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه تخطی از سرعت مطمئنه ۲۱ درصد علت تصادفات بود، افزود: سال گذشته سهم عابران پیاده در تصادفات ۳۰ درصد بود که امسال  افزایش داشته و به ۴۶ درصد رسیده است.

سردار مهماندار با بیان اینکه این عدد نشان می‌دهد که عابران از محل‌های مجاز تردد نمی‌کنند، بیان کرد: در ۱۱ ماه سال ۹۷ سهم موتور سیکلت سواران در تصادفات ۳۷ درصد بود.

وی با اشاره به اینکه از ۶۰۵ فوتی تصادفات ۸۹ درصد مرد و ۱۱ درصد زن بودند، تصریح کرد: ۳۴ درصد فوتی‌های تصادفات در سر صحنه، ۱۱ درصد در حین انتقال و ۵۵ درصد در بیمارستان‌ها بود.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:  ۴۹ درصد تصادفات فوتی شهر تهران در روز و ۵۱ درصد در شب بوده است.

سردار مهماندار اضافه کرد: طرح نوروزی ترافیکی از ۲۵ اسفند شروع و تا ۱۷ فرودین ماه ادامه دارد و در این طرح سعی کردیم ترافیک در اطراف مراکز خرید را مدیریت کنیم.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد:طرح ویژه‌ای هم برای تخلفات حادثه ساز در شب‌ها داریم و به هیچ عنوان در برابر این تخلفات اغماض نمی‌کنیم و خودرو توقیف خواهد شد و حتی برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌دهیم.

وی گفت:در این ایام طرح تست سلامت رانندگان از جمله تست الکل گرفته می‌شود و سیستم قضایی کشور نیز در برابر رانندگی در وضعیت مستی به شدت برخورد می‌کنند و برای این تخلف علاوه بر حد شرعی، ۲۱ روز توقیف خودرو در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در طرح ترافیکی نوروزی ۵۰ دوربین کنترل ترافیک سیار در نظر گرفتیم و رانندگان توجه داشته باشند سرعت در بزرگراه‌های شمالی-جنوبی و جنوبی-شمالی ۸۰ کیلومتر و در بزرگراه‌های شرقی-غربی و غربی-شرقی ۹۰ کیلومتر است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد از ۲۹ اسفند ۹۷ تا پایان ۱۶ فرودین ماه ۹۸ اجرا نمی‌شود و از صبح روز شنبه ۱۷ فرودین ماه سال ۹۸ طرح زوج و فرد و ترافیک مانند روز‌های عادی اجرا می‌شود.

وی در رابطه با پارکومتر‌ها در روز‌های تعطیلات نوروز گفت: وضعیت به کارگیری پارکومتر‌ها با شهرداری تهران است و اگر پارکومتر‌ها در ایام نوروز خاموش باشند، ما هم اعمال قانون نمی‌کنیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ما به شهرداری تهران گفته ایم هر طرحی که به جریمه ختم می‌شود را حتما به پلیس اطلاع دهند.

سردار مهماندار با اشاره به انتشار کلیپ ضرب و شتم یک شهروند توسط پلیس راهور گفت: افراد شاغل در پلیس افراد زحمت‌کشی هستند و در تمام شرایط پای کار هستند و اساسا حساب و رفتار یک نفر را نباید به پای تمام کارکنان یک مجموعه گذاشت. ما از هیچ رفتار خشونت آمیزی حمایت نمی‌کنیم و با افرادی که رفتار مناسبی نداشته باشند، در هر درجه‌ای برخورد می‌کنیم.

وی گفت: این کلیپ به دست ما رسید و سردار رحیمی رئیس پلیس تهران دستور رسیدگی سریع دادند و امروز قرار است از شهود سوال شود و تصویری که در این کلیپ منتشر شده خانم نیست و یک مرد است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرباز وظیفه‌ای که در این کلیپ با یک شهروند درگیر شده دارای مدرک لیسانس در یک رشته مهندسی است، اما ما نمی‌توانیم رفتار‌های یک فرد را با هر مدرکی تغییر دهیم، زیرا این رفتار‌ها ناشی از تربیت گذشته است.

سردار مهماندار گفت: ما سربازان وظیفه را ۲ ماه آموزش می‌دهیم تا برای پلیس راهور خدمت کنند، اما هیچ کس نمی‌تواند رفتار یک فرد را در عرض دو ماه تغییر داد.

وی با بیان اینکه یکی از خطرناک ترین بزرگراه های شهر تهران بزرگراه شهید یاسینی است، زیرا وسائل نقلیه سنگین وارد آن می شوند، گفت: بعد از آن بزرگراه امام علی (ع) به دلیل شیب طولی زیاد و عدم وجود پهلوگاه حادثه خیز است.

سردار مهماندار با بیان اینکه بزرگراه شهید بابایی نیز در رتبه بعدی پر تصادف ترین بزرگراه های قرار دارد، بیان کرد: در سال ۹۷ حدود ۱۱ درصد میزان توقیف خودرو افزایش پیدا کرده است و در رابطه با تست مثبت الکل نیز ۵۳ درصد رشد داشتیم.

وی با اشاره به اینکه به شهروندان توصیه می‌کنم از مسیریاب های داخلی استفاده کنند، اظهار کرد: استفاده دیداری از این اپلیکیشن ها برای راننده غیر مجاز و تخلف است و رانندگان می توانند از سیستم صوتی این نرم افزار ها استفاده کنند.

سردار مهماندار در خصوص پولی شدن تونل های شهر تهران گفت: پولی کردن معابر نیازمند مصوبه شورای ترافیک شهر تهران است که ریاست آن بر عهده شهردار تهران می‌باشد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: تا امروز هیچ مصوبه‌ای در خصوص پولی شدن معابر و تونل ها به شورای ترافیک شهر تهران واصل نشده است و این کار نیازمند توسعه زیر ساخت‌هایی مانند مترو و حمل و نقل عمومی است.

وی در خصوص جریمه کردن عابران پیاده متخلف گفت: در تمام دنیا جریمه کردن عابران پیاده مشکل است و واقعیت این است که ما هیچ آموزشی نسبت به عابران پیاده نداشته ایم.

انتهای پیام/

یکی از مشکلات ترافیکی و آلودگی شهر تهران خودرو‌های شخصی است

برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
mhr
۱۵:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
قطعا یه کاري راننده کرده که مامور راهنمایی اینجوری میزنتش
ملت فقط فیلم کتک خوردن راننده رو دارن می بینن و انقدر راحت قضاوت میکنن
اتفاقا در مجموع پلیس های راهور تو ناجا از همه مظلوم تر هستن و اهل قلدری و فحاشی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
هر اتفاقي که افتاده بود اون سرباز نبايد دخالت ميکرد به ايشون چه ربطي داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
اين آقاي سرباز اگه اضافه خدمت بگيره ياد ميگيره که مردم رو به باد کتک نگيره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
ببينيد چطور يك عده از رفتار فيزيكي و زد و خورد حمايت مي كنند اون هم در جامعه اي كه قانون سالاري داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
پلیس و مامور حق ندارد تاکید میکنم حق عصبانیت و خشونت ندارد بلکه باید به قانون تمکین کند !! متاسفانه بعضا و یا اکثرا افراد براثر تخلف و یا جرم با پلیس مواجهه و یا سروکار پیدا می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
قدیم مامور حق نداشتن مجرم رو بزند اما الان مامور شهرداری راهنمایی رانندگی و انتظامی انگار از مردم طلبکاران ماموره انگار چال می‌دونه حق نداشته بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
در بعضي موارد خود پلیس باعث بروز اعتراض میشود
Iran (Islamic Republic of)
یا مهدی
۰۱:۳۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
طبق قانون تمرد از دستور پلیس جرم است (ق مجازات اسلامی) کسی که با پلیس درگیر فیزیکی میشود که جای خودرادارد
در این دولت پلیس باید کتک خور باشد تا دولت از ناجا حمایت کند.امیدواریم با انتساب ریاست جدید قوه قضاییه شاهد کاهش جرایم باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
من که از کار اين سربازه خيلي خوشم اومد دستش درد نکنه دفاع از ناموس ايراني کرده
Iran (Islamic Republic of)
مهران فاضلی پور
۲۳:۳۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
بابا والله دیگه بعضی مردم ما هم شور بی تربیتی و بددهنی رو درآوردن .
بله پلیس هم غرور داره و شخصیتش نمی گذاره که وایسه از هر بی سروپایی فحش و ناسزا بشنوه.
همه جای دنیا همینه . ترکیه هم یک سال بودم مگر کسی جرأت داره با پلیس حتی شوخی کنه ؟
اینجا هرلاتی میاد واسه اینکه جلوی فامیلاش شیرین شه بی دلیل و الکی با پلیس درگبره می شه
انتطارم داره پلیس وایسه نگاش کنه !!!
من حقو به قانون می دم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
دمش گرم.درودبه شرف وغیرتش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
چی باید گفت
Belgium
ایرانی
۲۰:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
در هر صورت این پلیس اقتدار جامعه و قانون هست و کاملآ حق با اوست و قضاوت را در لحظه انجام داده و در آن زمان حتما بایستی این کار را انجام می‌داده وگرنه حق تیراندازی را هم بایستی از ماموران امنیتی و انتظامی گرفت . اقتدار کامل پلیس امنیت پایدار یک جامعه است . این افراد معترض به رفتار پلیس اگر راست می گویند یکبار مقابل پلیس اروپا عرض اندام کنند بعد میروند در مقابل پلیس ایران تا کمر خم میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
قضاوت کار قاضي نه پليس اونم راهنمايي رانندگي
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۲۰:۴۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
مطمئنا این مامور الکی گیر نداده و الکی ضرب و شتم نکرده. بیایید زود قضاوت نکنیم. اینها برای جامعه ما زحمت می کشند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۴۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
مامور باید باز داشت کنه نه اینکه بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اون سرباز زود اقدام کرد و عصبانی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
دمش گرم از یک خانم دفاع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
با تشکر از خدمات نیروی انتظامی و پلیس راه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
پليس واقعا زحمتکش هست و هيچوقت ازش به درستي تشکر وقدرداني نميشه
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۹:۵۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اون شهروند بدبخت اصلا هيچ دفاعي هم نميكرد ،اگر تخلفي هم از طرف شهروند صورت گرفته بوده خوب راه قانوني داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
تخلف از این زیادتر که مزاحم ناموس مردم شده شهروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
شهروند روانی که یک خانم رو میزنه روانیه روانی
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۱۹:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
من ابتدا اززحمات پلیس بینهایت سپاسگزارم.ولی این فیلم خیلی سؤال توذهنم ایجادمیکنه.ازتون خواهش دارم درمورداین فیلم شفاف سازی ورفع ابهام بشه که اولاچراوبه چه دلیل این اتفاق افتاده ثانیا دلائل این برخوردوتوضیح بدین.باباحق منِ بعنوان یه شهروند که احترام برای پلیس قائلم دلیلوبدونم.
سپاسگزارم ازتوجهتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
کاش قبل از اينکه چيزي رو دقيق متوجه بشيم قضاوت نکنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اقای مهماندار
کار اين سرباز عالي بود بايد تشويق بشه که از يه خانم اينطوري دفاع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
دوستان لطفا زود قضاوت نکنيييييييييييم اين سرباز بخاطر غيرتش اينکار رو کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
پلیس میتونه از درگیری جلوگیری و دستگیر کنه و به مرجع قانونی تحویل بده. غیر این اول باید بررسی بعدن تکلیف مشخص بشه و خصوصاز فرد خاطی در صورت مجرم بودن مجازات شدید و افسر اگر مقصر باشه روال قانون لحاظ بشه
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۴:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
عجب بد میزنه خدایا رحم کن
باید همونجوری بزنشش تا عین این اقا خونی شه
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
بخاطر ناموسه مردمه .باید تشویق بشه پلیس
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
توجامعه ما،قانون شکن وهنجارشکن کم نیست و من ازهمینجابه عنوان یه شهروندازاین سربازتشکر میکنم،لازم باشه بایدکتک بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اين نشانه دهنده غيرت مردان سرزمين من هست که غيرتشون قبول نميکنه يک زن وسط خيابان کتک بخورد درود بر آن سرباز شجاع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اگه دعوا خانوادگی بوده نباید دخالت میکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
زد وخورد توی خیابون دیگه خانوادگی نیست، جامعه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
خودتون میگید خانوادگی .پس دعوای خانوادگی توی خونه س.توکه میگی خانوادگی:شاید اون آقا میخواسته به زور خانم رو ببره سرباز نجاتش داده.یکم نسبت به اوضاع و شرایط تصمیم گیری و قضاوت درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
شهروند!!!! شهروندی که وسط خیابون یک زن بی دفاع رو میزنه شهروند نیست یک روانیه روانی، دم سرباز گرم که این روانی رو ادب میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
باید از اون سرباز تقدیر بشه بخاطر دفاع از اون خانوم، چرا مردم اینجوری شدن، سرباز وظیفه اش دفاع از کشور و ناموسه،
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
باید این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
مردم در اینجا از پلیس بخاطر دفاع از اون خانم، باید دفاع کنن.. دم پلیس گرم
-
روح اله
۱۲:۳۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
زود قضاوت نکنیم
اون سرباز کارش درست نبوده باید اضافه خدمت بخوره به خاطر این کارش اما اون راننده هم باید مشخص بشه چکار کرده که سرباز عصبانی شده و کار به اینجا کشیده و گرنه سرباز چرا بايد ضرب و شتم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
تو خودت الان داری قضاوت میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
در بلوار نیایش اون مرد پیراهن قرمز داشته اون خانم رو کتک میزده و مامور برای دافاع از اون خانم مرده رو میزنه و متاسفانه مردم فکر میکنن مامور اون خانم رو کتک میزنه، دم مامور گرم بخاطر دفاع از ناموس مردم اینکارو کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
پلیس باید مقتدر باشه والا سنگ روی سنگ بند نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
باید هنجار شکنها رو بزنی دمت گرم سرکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
دمش گرم از یک زن بی دفاع حمایت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
جناب مهماندار خواهشن بررسی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
باید سرباز تشویق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اگه بخاطر دفاع از ناموس مردم بوده دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
درود بر نیروی انتظامی برای امنیت کشورمون زحمت می کشند
Iran (Islamic Republic of)
تیام
۱۱:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محترم چطور وقتی جلوی فرهاد مجیدی رو اون مامور شمابا اون رفتار توهین آمیزش گرفت شما حمایت همه جانبه کردید و حتی ازش تقدیر هم کردید اما الان میگید که اساسا حساب و رفتار یک نفر را نباید به پای تمام کارکنان یک مجموعه گذاشت. ما از هیچ رفتار خشونت آمیزی حمایت نمی‌کنیم و با افرادی که رفتار مناسبی نداشته باشند، در هر درجه‌ای برخورد می‌کنیم.
شما سعی کنید عدالت علی رو همیشه داشته باشید و در مسند قضاوتتون منصف باشید و نه ..........
عدالت محور باشیم چون علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
بی ربطه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
چرا بايد با اين سرباز برخوردبشه وقتي داشته از يک خانم دفاع ميکرده که اون آقا وسط خيابون داشته کتکش ميزده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اين موضوع کاملا متفاوت هست با موضوع اون آقاي فوتباليست جناب لطفا اول آگاهي کامل بدست بياريد بعد نظر بديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
کلا رفتار و منش برخي ماموران راهور مناسب نیس و خیلی خیلی بد برخورد میکنن، اون رفتاری که بعضی موقع ها از تلویزیون نشون میدن کاملا ساختگی هست من تا حالا ندیم بعضي هاشون منو نگه دارن اونا بیان سمت ماشین بلکه خودشون میشنن تو ماشین و باید راننده پیاده بشه بره سمت اونا
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۲:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اون مگه مجری قانونه که داره کتکش میزنه .. هر خطایی هم کرده باشه حق زدن شو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
حتما يه کاري کرده که انقدر اين پليس رو عصباني کرده خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اینکه شعور و معرفت واحدی نداره که تو دانشگاه کسی پاس کنه و با دو ماه اموزشی هم نمیشه یاد کسی داد کاملا درسته ولي اين سرباز فقط و فقط براي دفاع از اون خانمي که داشته کتک ميخورده اين کار رو کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
عذر خواهی به عنوان یک مدیر هم بد نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۲:۱۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
واله ما یه دفعه کلانتری بودیم دیدیم یه افسری با سر و صورت زخمی اومد بهش گفتیم چی شده گفت اومدیم یه عده ارازل و اوباش رو بگیریم باهامون درگیر شدن گفتم خب به فرمانده تون اعتراض کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
چه ربطی داره بزرگوار چون شما یه افسر دیدی که سرش خونی بوده یعنی اونها هم باید سر وصورت مردمو خونی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اينکار پليس اصلا درست نبود چرا بايد يکي رو بزنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
باید کسانی که به ناموس مردم تعرض میکنند رو کتک که سهله اعدام کنن دم سرباز گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اين مامور اگر افسر هست بايداخراج و اگر سرباز هست بايد اضافه خدمت بخورد
France
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
دقیقا چه کاره ای شما؟!؟که حکم صادر میکنی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
باید تشویق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ندا باری
۲۳:۳۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
جناب اگر اون فرد به پلیس حرف رکیک زده باشه و‌ خواسته باشه قانون شکنی کرده باشه چی ؟

طرفداری نمی کنم ولی پلیس برای خودش شهصیت داره و مطمئن باشید راننده یا خواسته دست بلند کنه یا حرف خیلی زشتی گفته دیگه هرروز تو جامعه داریم می بینیم دیگه . ملت ما می گن ما هرکاری دوست داریم باید بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اول اون زن رو مورد ضرب و شتم قرار داده الان بجای توجیه باید با اون سرباز برخورد کرد و این موضوع را سپرد دست قانون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
ای کیو پیراهن قرمزه زنه رو زده و سرباز برا دفاع از خانمه داره اون مرده رو میزنه باید سرباز تشویق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
ادم ميمونه چي بگه و چي بنويسه
France
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
حتما نباید چیزی بگی یا چیزی بنویسید که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
یه جوری باید برخورد بشه که دیگه هیچ کس تو هیچ جایگاهی به خودش اجازه نده با مردم اینجوری برخورد کنه اون سرباز باید وظیفشو انجام بده وظیفشم برخورد قانونی و جریمه حق کتک کاری ک نداره امید وارم اون خانواده از دست این سرباز شکایت کنن ک دیگه بعد سربازی هم یاد بگیره باید خودشو کنترل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
مردی که حرمت زن رو نگه نمیدارن باید بزنیش تا درست بشه دم سرباز گرم که از خانم و ناموس دفاع میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
اگه یکی بیاد وسط خیابون یک زن بی دفاع رو هم شروع کنه به زدن باز هم این نظر رو میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
آقا من ميگم اين کارد هستش سرباز نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
مجید جان کارد تو آشپزخونس کادر درسته در ضمن لباس کادر ناجا کاپشن مشکیه تو زمستون نه کاور سفید
Germany
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
کشور های دیگه افراد جرات ندارند با پلیس دعوا کنند اکثرا پلیس ها مسلح هستند ولی پلیس های راهنمایی و رانندگی ایران مسلح نیستند بعضی از مردم که رفتارشان مثل رانندگی شون وحشیانه هست به پلیس ها توهین بی شرمانه می کنند پلیس باید اقتدار داشته باشه و همه ازش حساب ببرند خیلی نیاز هست پلیس های راهنمایی و رانندگی ایران سریعا مسلح بشند
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۲:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
شما ببخشید اگه طرف رو کم کتک زد.. منبد کسی تخلف کرد میگم بیشتر بزننش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
فک کنم شما یا پلیس راهنمایی هستی یا همون سرباز توی کلیپ !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
عمو پیراهن قرمزه اون خانومو وسط خیابون میزنه و سرباز برای دفاع از اون خانوم، مرده رو میزنه دم سرباز گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
افسر پلیس کار درستی انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
ما نفهمیدیم سربازه از خانمه دفاع کرده یا زدتش اگه دفاع کرده مدال افتخار بدید بهش اگر کتک زده زندانیش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
شما درجه تون چیه توراهنمایی رانندگی
آخرین اخبار