۱۳۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد حذف شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۰ نقطه حادثه خیز کم هزینه زود بازده و پرهزینه دیربازده در جاده‌های این استان حذف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، محمد نصیری‌رادمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمدگفت : امسال ۱۳۰ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان حذف شد که از این تعداد ۵۵ نقطه با اعتباری افزون بر ۵ هزار و ۹۱۳ میلیون ریال کم هزینه زودبازده و ۷۵ نقطه پرهزینه دیربازده با اعتباری افزون بر ۵۲ هزار و ۷۶۱ میلیون ریال بوده است.

وی عنوان کرد: تعمیرات قرنیز پل‌های بزرگ سطح استان به تعداد ۷۱ دستگاه با اعتبار ۷۷ هزار و ۱۱۱ میلیون ریال، تعمیرات اساسی پل‌های بزرگ و کوچک به تعداد ۶۲ دستگاه به اعتبار ۶۶ هزار و ۵۱۱ میلیون ریال، تهیه و نصب علائم اخطاری و انتظامی به تعداد پنج هزار و ۵۹۱ مورد با اعتبار ۶۶ هزار و ۱۱۱ میلیون ریال و تهیه و نصب ۵۷۵ متر مربع علائم اطلاعاتی با اعتبار یک هزار و ۵۱۱ میلیون ریال اجرایی شده است.

نصیری‌راد از خط کشی ۷ هزار و ۱۱۱ کیلومتر از راه‌های استان با هزینه ۶۱ هزار و ۱۱۱ میلون ریال خبر داد و افزود: ۷۲۱ کیلومتر از نقاط پرتگاهی با اعتبار ۷۵ هزار و ۶۱۱ میلون ریال به وسیله خاکریزی ایمن سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۷۲ کیلومتر از جاده‌های استان به وسیله گاردریل با اعتبار ۱۶ هزار و ۶۱۱ میلیون ریال ایمن سازی شده است.

نصیری‌راد بیان کرد: تعمیرات روشنایی راه و تونل به تعداد ۲ دستگاه و ۲۳ کیلومتر روشنایی معابر برون شهری در دو مرحله به مبلغ پنج هزار و ۱۱۱ میلیون ریال، اجرای رادیه و برید پل‌های بزرگ در سطح استان به تعداد یک دستگاه با اعتبار ۹ هزار و ۱۱۱ میلیون ریال و اجرای شیب شیروانی در سطح ۷۲۱ کیلومتر از جاده‌ها با اعتبار ۳ هزار و ۲۱۱ میلون ریال انجام شده است.

وی تصریح کرد: اجرای درز انبساط ۷۱ دستگاه از پل‌های بزرگ با اعتبار ۹ هزار و ۵۵۱ میلیون ریال، تعمیر راهدارخانه‌ها و انبار نمک با اعتباری افزون‌بر یک هزار و ۱۱۱ میلیون ریال، اجرای روشنایی نقطه‌ای در سطح استان با اعتبار هزینه شده دو هزار و ۵۱۱ میلیون ریال و لکه گیری و روکش آسفالت سطح استان به طول ۷۱۹ کیلومتر با اعتباری افزون‌بر ۹۵۵ هزار و ۹۵۱ میلیون ریال و بهسازی راه روستایی مارگون به بی‌بی خاتونین به طول ۱.۷ کیلومتر به اعتبار ۷۲ هزار و ۱۱۱ میلون ریال در این مدت اجرایی شده است.

انتهای پیام/غ

رفع نقاط حادثه خیز در جاده های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.