تشکیل کمیته رسانه ای در دفتر نمایندگی ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت:به زودی کمیته ای رسانه ای در دفتر نماینده ولی فقیه تشکیل می شود.

تشکیل کمیته رسانه ای در دفتر نمایندگی ولی فقیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام والمسلمین شعبانی،نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار مدیرکل و مدیران  صدا و سیمای مرکز همدان ، با تقدیر از  عملکرد صدا صداوسیما به عنوان دانشگاهی سراسری گفت :  رسانه ها به ویژه صداوسیما نقش موثری در فرهنگسازی در جامعه و شکل گیری رفتارهای اجتماعی مردم دارند .

وی محتواسازی و غنای برنامه ها را نیاز امروز جامعه  بویژه رسانه ها دانست و تاکید کرد  : آمادگی داریم برای محتوا سازی با صداوسیما همکاری کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان همدان  افزود  از هرگونه پیشنهاد و انتقادی برای توسعه ی برنامه های فرهنگی در استان استقبال می کند.

چهارشنبه گذشته حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با حکم رهبرمعظم انقلاب  ،به عنوان نماینده ولی فقیه در استان همدان منصوب شد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان هم رسانه ملی را آینه تمام نمایی برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب  دانست و افزود : در چند سال گذشته ساختار صدا و سیمای مرکز همدان طوری بوده است که سواد رسانه ای رشد قابل ملاحظه ای داشته و اهمیت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی برای مدیران ارشد استان از درجه بالایی برخوردار است .

 مهدی دهقان نیری بر تداوم همکاری ها با انگیزه ای قویتر از گذشته در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/ ش

به زودی کمیته ای رسانه ای در دفتر نماینده ولی فقیه تشکیل می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.