مسی و رونالدو زیر سایه بکهام

دیوید بکهام مالک باشگاه میامی نوید حضور فوق ستاره‌های فوتبال جهان در ترکیب تیمش را داد.

مسی و رونالدو زیر سایه بکهام قرار خواهند گرفت

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیوید بکهام اسطوره ورزش انگلیس که به تازگی در ایالات متحده آمریکا با تاسیس باشگاهی به نام اینترمیامی کسب و کار جدیدی در فوتبال برای خود دست و پا کرده است، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد: تمایل دارم تا بزرگترین ستاره‌های فوتبال دنیا را به میامی منتقل کنم. با وجود همه دشورای ها، اما علاقه مندم تا با هر دوی آن‌ها به مذاکره بپردازم.

با توجه به اینکه لیگ MLS خیلی در زمینه بازیکن پروری موفق نبوده، بکهام می‌خواهد هم رونقی به باشگاه تازه تاسیس خود دهد و هم از این طریق به درآمدزایی بپردازد.

هم تیمی شدن مسی و رونالدو به قدر کافی جذاب است، اما جذب ابرستاره هایی، مانند این ۲ بازیکن به هیچ عنوان کار ساده‌ای نخوهد بود. به غیر حضور احتمالی سلطان فوتبال و فرازمینی در میامی، بکهام قصد دارد تا استادیومی اختصاصی با کمک معماران برجسته دنیا برای تیم تازه تاسیس خود بسازد.

حضور مسی و رونالدو در میامی در سال‌های آینده نسبت به الان محتمل‌تر است. چرا که هر دوی این بازیکنان از شرایط خوبی در تیم هایشان برخوردار هستند و شاید برای دوران بازنشستگی به همکاری با بکهام فکر کنند.


بیشتر بخوانید:

رونالدو بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا شد

صعود لیورپول در آلیانز با درخشش الماس سیاه / خودنمایی مسی در جشنواره گل بارسا مقابل لیون

کامبک تاریخی یوونتوس مقابل اتلتیکو با هت تریک رونالدو/تحقیر ژرمن‌ها در خاک انگلیس توسط منچسترسیتی


انتهای پیام/

مسی و رونالدو هم تیمی خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
دیوید بکهام هم یکی مثل لیونل مسیه و هر دو بشدت طرفدار اسرائیل و صهیونیستها هستند علی رغم کریس رونالدو که بارها و بارها نشان داده که طرفدارِ بی چون و چرای ملت مظلوم فلسطین و آرمان آنهاست
آخرین اخبار