جاده چالوس فردا و پس فردا یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد روز‌های سه شنبه، چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه از مرزن آباد به کرج ممنوع می‌شود.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، رفت و امد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد روز‌های سه شنبه، چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه از کرج به مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی گفت: جاده کرج – چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است

رئیس پلیس راه مازندران افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در جاده‌های کرج– چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

محدودیت ترافیکی  نوروزی پلیس راه در جاده هراز

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز، گفت: آمد وشد انواع تریلر در جاده هراز کماکان ممنوع است.

وی گفت: آمدوشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به رودهن ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ همین روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک یک طرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی  نوروزی پلیس راه در  جاده سوادکوه

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، گفت: تردد انواع تریلر‌ها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه از تهران به سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

وی گفت: با توجه به افزایش تردد و حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۸ و به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از روز شنبه ۲۵ اسفندماه تا پایان روز شنبه ۱۷ فروردین ماه خبر داد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار