دردسر‌های ماشین سازی در سال ۹۷

تیم فوتبال ماشین سازی در سال ۹۷ مشکلات متعددی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی اتفاقات مهمی را در سال ۹۷ پشت سر گذاشت که یکی از مهمترین این اتفاقات جایگزین شدن این تیم به جای گسترش فولاد در لیگ برتر بود.

اتفاقات و حواشی مهم تیم فوتبال ماشین سازی را در سال ۹۷ بررسی کردیم که از نظر خواهیم گذراند.

بازگشت ماشین سازی به لیگ برتر

تیم ماشین سازی یکی از تیم‌های ریشه دار آذربایجان شرقی با لطف زنوزی مالک متمول تبریزی توانست با در اختیار گرفتن امتیاز گسترش فولاد دوباره به لیگ برتر راه یابد و بازیکنان گسترش فولاد در لیگ هجدهم حضور یافتند.

اقدام نصیرزاده همانند کار "مادر ناصرالدین شاه"

فیروز کریمی بعد از شکست ماشین سازی برابر تیم ذوب آهن از سرمربیگری این تیم تبریزی کنار رفت. نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی درباره علت برکناری فیروز کریمی اظهاراتی بیان کرد که باعث شد این مربی واکنش تندی نشان بدهد.

نصیرزاده و کریمی از همان ابتدای همکاری، با یکدیگر زیاد خوب نبودند و حتی گفته شد که این ۲ نفر با یکدیگر درگیری فیزیکی هم داشتند، اما کریمی این موضوع را رد و بیان کرد که فقط به نصیرزاده گفته که از شخصیت و مدیریتش خوشم نمی‌آید.

کریمی در واکنش به اظهارات نصیرزاده مبنی بر اینکه او یک مشت بازیکن مصدوم و تاریخ مصرف گذشته به خدمت گرفته بیان کرد که من توانایی این دارم که بازیکنان پا به سن گذشته را به شرایط آیده آل بازگردانم.

به هر حال کریمی و نصیرزاده بعد از قطع همکاری با یکدیگر حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند.

سرنوشت نافرجام فورستر در ماشین سازی

فورستر مهاجم انگلیسی در ابتدای فصل هجدهم به تراکتورسازی پیوست، اما بعد از مدتی این بازیکن طبق توافق ۲ باشگاه تبریزی به ماشین سازی انتقال یافت.

فورستر بعد از مدتی به بهانه ازدواج راهی کشورش شد، اما دیگر به تبریز بازنگشت و نصیرزاده هم تهدید کرد که از این بازیکن به فیفا شکایت می‌کند.

البته باشگاه ماشین سازی بعد از اینکه به طور کامل از بازگشت فورستر به تبریز ناامید شد قرارداد این بازیکن را یک طرفه فسخ کرد تا پرونده این مهاجم خارجی بسته شود.

جدال ماشین سازی با استقلال بر سر داریوش شجاعیان

داریوش شجاعیان چند سال پیش از ماشین سازی به استقلال انتقال یافت، اما طبق اعلام نصیرزاده، طرفین توافق کردند در صورت پاس نشدن یکی از چک‌ها، این بازیکن به ماشین باز گردد. به هر حال مدتی پیش باشگاه‌های ماشین سازی و استقلال در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان حضور یافتند و دفاعیات خود را ارائه کردند و قرار شد کمیته تعیین وضعیت رای این پرونده را صادر کند.

دفاعیات جانانه نصیرزاده بابت مالکیت مشترک تبریزی‌ها

نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی در آخرین روز‌های سال ۹۷ که بازهم بحث مالکیت مشترک ۲ باشگاه تبریزی داغ شد به خوبی واکنش نشان داد.
در حالی که طبق قانون مالکیت مشترک ۲ باشگاه تبریزی غیرقانونی است، اما نصیرزاده این موضوع را قبول ندارد. او می‌گوید که ساختار و تشکیلات ۲ باشگاه از یکدیگر مجزا هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. نصیرزاده مدعی است اگر خلافی صورت گرفته است تخلف سرخابی‌ها ۴۰ ساله است چرا اصحاب رسانه به مالکیت مشترک ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس ورود نمی‌کنند.

ماشین سازی به بخش خصوصی واگذار می‌شود

زنوزی مالک متمول تبریزی قرار است باشگاه ماشین سازی را به شخص دیگری واگذار کند تا از هجمه‌ها و انتقادات بکاهد.گفته می‌شود مراحل ابتدایی واگذاری باشگاه ماشین سازی صورت گرفته است و حتی قسط اول هم پرداخت شد و در پایان فصل این باشگاه واگذار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

 مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار