وقوع دو حادثه رانندگی در اصفهان۱۰ مجروح بر جا گذاشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع دو حادثه رانندگی صبح امروز در اصفهان و مصدومیت ۱۰ نفر در این حوادث خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در خصوص حادثه رانندگی در اصفهان اظهار کرد: تصادف کامیون با اتوبوس و تاکسی و دو خودروی سواری دیگر صبح امروز ساعت پنج و ۲۶ دقیقه در اصفهان خروجی پایانه صفه اتفاق افتاد و به اورژانس گزارش شد.

 
وی با تاکید بر اینکه سه آمبولانس نیرو‌های امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل این حادثه رانندگی اعزام شدند، گفت:: این تصادف فوتی نداشت و پنج مرد مجروح این تصادف به وسیله نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ بعد از اقدامات درمانی سرپایی برای تکمیل درمان به بیمارستان‌های الزهرا (س)، آیت‌الله کاشانی و فارابی منتقل شدند.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه واژگونی پراید در کیلومتر ۲۵ جاده جندق-معلمان خبر داد و گفت: این حادثه صبح امروز ساعت پنج و ۱۷ دقیقه اتفاق افتاد.
 
عابدی اضافه کرد: این حادثه فوتی نداشت و یک کد نیرو‌های امدادی اورژانس و یک کد نیرو‌های جمعیت هلال احمر جندق تعداد پنج مصدوم این حادثه را که دو زن ۲۶ و ۲۷ ساله و سه کودک دو تا شش ساله بودند بعد از درمان سرپایی در صحنه تصادف برای درمان کامل به مرکز درمانی جندق منتقل کردند.
 
انتهای پیام/م 


۱۰ مجروح در حوادث رانندگی امروز اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.