رئیس بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) عنوان کرد؛

۸۰۰ طلبه خارجی در دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغ مبلغین جهان اسلام شرکت کردند/برگزاری اختتامیه نخستین دوره مهارت های کاربردی تبلیغی مبلغین جهان اسلام در قم

حجت الاسلام شاهرودی گفت:۸۰۰طلبه خارجی دراین دوره شرکت کردند وهدف احیای سبک زندگی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام و المسلمین محمد باقر شاهرودی رئیس بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغی مبلغین جهان اسلام و گام دوم انقلاب در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) با اشاره به فعالیت‌های بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع)گفت: این بنیاد از سال ۱۳۸۴ تحت اشراف آیت‌الله هاشمی شاهرودی تاسیس شد و اصل فعالیت‌های بنیاد نشر و ترویج مبانی و معارف اهل‌بیت (ع) است.

رئیس بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) افزود: در این بنیاد تلاش زیادی در خصوص مباحث مشاوره و تربیتی صورت گرفت و بنیاد سال گذشته یک دوره برای چهار هزار نفر از مبلغین پیش از اربعین برگزار کرد، اربعین یک فرصت برای ما است.

وی ادامه داد: بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) ۲۰۰ طلبه برادر و خواهر را به عنوان مشاور خانواده تربیت کرده است و این طلبه‌ها فعالیت خودشان را از حاشیه روضه‌های بیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی شروع کردند.

هاشمی شاهرودی با اشاره به دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغ مبلغین جهان اسلام تصریح کرد:حدود ۸۰۰ نفر از طلاب خارجی در این دوره شرکت کردند و هدف دوره احیای سبک زندگی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند.

وی یادآورشد: باید برای ۴۰ ساله دوم انقلاب برنامه راهبردی براساس مبانی قرآن و اهل‌بیت (ع) داشته باشیم، همچنین نباید در فعالیت‌های مذهبی از مسیر مرجعیت خارج بشویم که به مشکل خواهیم خورد.

انتهای پیام/ح

تربیت ۲۰۰ طلبه به عنوان مشاور در بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع)

برچسب ها: سخن بزرگان ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار