عرضه بسته های آموزشی شتاب دهنده مشاهیرمخابرات

استارتاپ آموزش مجازی دی از خرداد ماه ۹۷ در شتاب دهنده مشاهیرمخابرات فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در نهمین ماه از گذران چرخه پیش شتابدهی و شتابدهی مشاهیر ، به تولید و عرضه بسته های آموزشی خود اقدام کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین زیگلری رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در این باره عنوان کرد: این وبسایت درمرحله اول بهترین دوره‌های آموزشی را از سرتاسر جهان ترجمه کرده و بصورت فیلم با زیر نویس فارسی ارائه کرده است و در مرحله کنونی نیز از مدرسان به نام و متخصص برای تهیه فیلم‌های آموزشی با متد جهانی استفاده می‌کند و همچنین این استارتاپ از یک مزیت رقابتی متمایز برخوردار است که در مرحله بعدی خود از آن رونمایی خواهد کرد.

 
دی در کنار ارائه بسته‌های آموزشی، از معتبرترین موسسات علمی دنیا همچون آکسفوردسرت انگلستان، qal، acs آمریکا، ics، equal استرالیا، dnw اتریش و ... مدرک پایان دوره ارائه می‌کند.
دوره‌های آموزشی دی شامل دو دسته بندی ۱. با ترجمه زیرنویس فارسی دوره‌های خارجی از سایت‌های معتبر همچون لیندا و ۲. دوره‌های فارسی توسط مدرسان ایرانی با تجربه است.
 
شایان ذکر است به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و عید نوروز، وبسایت آموزش مجازی با ارائه "کد تخفیف ۵۰ درصد عیدانه" از تاریخ ۲۹/۱۲/۹۷ لغایت ۲۹/۰۱/۹۸ به مدت یک ماه در نظر گرفته شده است که هم وطنان گرامی می‌توانند با مراجعه به وبسایت به نشانی www.ldey.ir جهت ثبت نام و درج کد تخفیف Eidane و دریافت بسته‌های آموزشی اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/م 


اعلام تخفیف عیدانه بسته‌های آموزشی وبسایت آموزش مجازی دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.