تعطیلی ۴ مرکز متخلف در اسدآباد

مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در اجرای طرح نوروزی ۴ مرکز متخلف دراین شهرستان تعطیل شد.

تعطیلی ۴ مرکز متخلف در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی‌اکبر فرخشه، مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه اجرای طرح نوروزی بهداشت محیط از ۲۰ اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۰ فروردین سال ۹۸ به مدت یک ماه با هدف حفظ و ارتقای ایمنی آب و مواد غذایی و سلامت مسافران و گردشگران اجرا می‌شود، افزود:در این مدت ۱۵ مورد بازدید از مراکز مختلف، ۴ مورد کلرسنجی انجام و ۸ مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: در این طرح ۱۵ بازرس بهداشت محیط در قالب هفت تیم از ساعت ۸ صبح نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و تاسیسات بین راهی و گردشگری را بر عهده دارند.

مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اقدامات انجام شده در روز ۲۴ اسفند در قالب اجرای طرح افزود: ۲۰ مورد از اماکن مختلف بازدید شد.

فرخشه یادآور شد: در این بازرسی‌ها ۸ مورد کلرسنجی آب و ۱۳ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و ۱۲ کیلوگرم مواد غذایی جمع‌آوری و معدوم سازی شد.

وی به تعطیلی ۴ مرکز متخلف اشاره کرد و گفت: ۴.۷ کیلوگرم مواد غذایی جمع‌آوری و معدوم شده است.

مسؤول واحد مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ادامه داد: شهروندان و مسافران در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، مراتب را سریع با سامانه بهداشت ۱۹۰ مطرح کنند تا در اسرع وقت اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/ب

معرفی ۸ مورد مرکز متخلف به مراجع قضایی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.